Istralandia, unatoč usporenoj i otežanoj turističkoj sezoni, proglašena je trećim najboljim vodenim parkom u Europi i petim najboljim vodenim parkom u svijetu. Rangiranje Travellers Choice 2020. potvrdilo je da je park smješten u Novoj Vasi kod Novigrada hit kod domaćih i stranih turista. Kako doznajemo, pred njime je veliki investicijski ciklus koji se predviđa petogodišnjim planom razvoja i koji bi ga mogao pogurati na listi najboljih aquaparkova
U park koji je otvoren 2014. godine više od deset milijuna eura uložio je porečki građevinski poduzetnik Branko Kovačić te je prije osmišljanja projekta posjetio 54 vodena parka diljem svijeta kako bi iz prve ruke vidio kako se takva mjesta projektiraju, organiziraju i rade. Pripreme za realizaciju trajale su šest godina, a sam park izgrađen je u rekordnih deset mjeseci.
Kovačićev trud očito se isplatio jer je od 2014. park koji se prostire na 81.000 metara kvadratnih dobio više od 20 međunarodnih nagrada za kvalitetu i zadovoljstvo posjetitelja.
O rezultatima ovogodišnje sezone u Istralandiji zasad ne žele govoriti jer ona traje, ali još samo do nedjelje 6. rujna, kada park kao i svake godine zatvara svoja vrata do otvorenja u lipnju iduće godine. Ono što je poznato to je da je sezona usporena, a svakodnevno poslovanje obilježeno primjenom strogih protuepidemijskih mjera poput fizičkog distanciranja za sve posjetitelje, dezinfekcije i fizičkih prepreka u ugostiteljskim objektima.
Silvio Kraljević, voditelj parka, razvio je petogodišnji plan investiranja u park jer smatra da trendovi u turizmu sve više ukazuju na to da današnji gosti od Istralandije traže da ih se zaintrigira i impresionira, a upravo specijalizirani obiteljski kampovi u Istri imaju potencijal stvoriti prepoznatljivu priču.
Park bi se u idućim godinama trebao proširiti za čak tri hektara, pri čemu bi se napravili novi ugostiteljski objekti s hranom i pićem, veliki bazen za opuštanje s pogledom na druge bazene, avanturistički bazen za djecu te 'rijeka' kojom bi se posjetitelji mogli voziti čamcem. Uza sve to, predviđa se proširenje trgovačkog centra, ali i izgradnja vidikovca visokog 65 metara.
Taj, kako ga u Istralandiji nazivaju, svjetionik Istre trebao bi imati nekoliko etaža s trgovinama i ugostiteljskim objektima, ali i kongresni dio u kojem bi se mogle održavati razne manifestacije. Ono što je ključno kod vidikovca jest da bi on, za razliku od parka, radio cijele godine, čime bi obogatio obližnju turističku ponudu i, što je važnije, produljio turističku sezonu, sada vrlo kratku.
Sudeći prema poslovnim rezultatima objavljenim na servisu Poslovna Hrvatska, u Istralandiji mogu biti optimistični. Prihodi im stabilno rastu iz godine u godinu te su od 2015. do 2019. skočili s 23 na 35 milijuna kuna, uz kontinuiran rast dobiti koja je lani nakon poreza iznosila 13 milijuna kuna. Vrijednost imovine parka procjenjuje se na 119 milijuna kuna te zapošljavaju 33 osobe uz prosječne plaće više od 5500 kuna.