Iduće godine očekuje se dostizanje potpune zaposlenosti, stoga umijeće privlačenja i zadržavanja zaposlenika postaje sve bitnije
Što se tog pitanja tiče, u Hrvatskoj ima još jako puno posla jer poslodavci kao da još nisu shvatili da je trend zadržavanja radnika u drugim zemljama već poprimio dramatične razmjere, objašnjava Alan Žunić, član Udruge za upravljanje, umrežavanje, učenje i unapređivanje ljudskih potencijala u Hrvatskoj (U4HR).
Budući da je sve manje kvalitetnih radnika na tržištu, kaže Žunić, u inozemstvu su poslodavci primorani učiniti svoje tvrtke i radna mjesta u njima što atraktivnijima i poželjnijima. Tamo se primjerice zabranjuje uredski rad poslije 17 sati i onemogućuje se mejl komunikacija poslije tog vremena, a pozivi su nakon tog vremena strogo zabranjeni. U Hrvatskoj i dalje vrijedi pravilo – radi od jutra do navečer, odnosno rječnikom telekomunikacijskih operatera u Hrvatskoj radi po ‘flat rate’ tarifi.
– Naš radnik radi na ‘flat rate’. Dobiva jedan iznos plaće, a može ga se koristiti ‘koliko hoćeš’. Velik dio poslodavaca se još uvijek tako odnosi prema svojim radnicima. Koristi se isti pristup i prema konobaru i prema menadžeru. Taj pristup koji je vladao sve do nedavno mogao bi se slikovito opisati ovako: ‘Nemoj me tražiti dodatne beneficije. Nemoj me tražiti dodatne novce. Budi sretan da imaš posao i radi za to koliko ti ja kažem da trebaš raditi – pojašnjava Žunić, koji će u srijedu, 5. prosinca sudjelovati na 2. HR konferenciji Employee Engagement & Retention: Privuci i zadrži u zagrebačkom hotelu Westin.
Dugogodišnji HR-ovac Alan Žunić moderirat će panel raspravu na temu Što tvrtke poduzimaju u zadržavanju zaposlenika i mogu li kompenzirati opće stanje u društvu.
Želite li zadržati radnike i izbjeći frku koja se mnogima sprema zbog nedostatka kadrova, prijavite se na konferenciju i poslušajte dobre savjete i najbolje prakse od onih koji u tome imaju puno iskustva.
Konferenciju organizira poslovni tjednik Lider u suradnji s Udrugom U4HR.