U riječku luku na kontejnerski terminal Brajdicu uplovio je najveći kontejnerski brod koji je ikada uplovio u riječku luku, brod 'Maersk Karlskrona', dugačak 318 metara, kapaciteta 7900 kontejnera
Tvrtka Jadranska vrata d.d., koncesionar kontejnerskog terminala Brajdice, navodi da je riječ o brodu brodara Maersk Line koji pod liberijskom zastavom redovito plovi između Dalekog istoka i sjevernog Jadrana.
U Rijeku je doplovio sinoć oko ponoći, pošto je prije dva dana bio u Trstu, a jučer u koparskoj luci.
Iz Jadranskih vrata istaknuli su da je od dolaska novog partnera prije godinu dana gaz ispred terminala produbljen na 11,8 metara. Tvrtka Jadranska vrata koncesionar je terminala na Brajdici, a nakon međunarodnog natječaja u nju je kao strateški partner ušla američka tvrtka ICTSI sa sjedištem na Filipinima.
Najavili su da se u svibnju u riječku luku vraća brodar 'Evergreen' s brodovima kapaciteta oko 5000 kontejnera. Također su najavili osnutak nove tvrtke koja će, u suradnji s Hrvatskim željeznicama, obavljati poslove vezane uz redoviti tjedni prijevoz kontejnera vlakovima u Zagreb, Beograd i Budimpeštu.
Primopredaja novog ulaza na terminal koji gradi riječka Lučka uprava očekuje se krajem travnja. Lučka uprava objavila je prodaju starih dizalica pa će se na njihovu mjestu, uz potporu mjerodavnih ministarstava, na terminalu do kraja godine izgraditi fitosanitarna postaja.
Po podatcima iz tvrtke Jadranskih vrata, u prva tri mjeseca ove godine na kontejnerskom terminalu Brajdici ostvaren je promet od 33.000 kontejnera, što je 1,5 posto više nego u istom prošlogodišnjem razdoblju. Na takav rezultat, napominju, utjecalo je loše vrijeme u veljači, a do kraja godine očekuju da će promet od pet do šest posto biti veći nego prošle godine.