Novi proizvodni pogon Vukovarske mikropivovare u kojemu će se proizvoditi 'Vukovarsko pivo', a u koji je Zagrebačka pivovara preko tvrtke kćeri 'K pivovari' uložila 11 milijuna kuna, započeo je u srijedu s radom u Vukovarskoj gospodarskoj zoni na prostoru poslovno-inovacijskog centra BIC-Vukovar
Ulaganje se odnosi na robnu marku i proizvodni pogon u kojem će posao za sada naći pet radnika, izvijestio je na otvorenju predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare Marko Njavro.
Kapacitet mikropivovare je 5.000 hektolitara godišnje no postoji mogućnost proširenja i dodatnog zapošljavanja, rekao je Njavro.
Po njegovim riječima, zamjetan je rast broja craft pivovara, dok je Vukovarsko pivo pomalo zaboravljeno, iako je 2010. godine proglašeno najboljim hrvatskim pivom te se stoga ušlo u cijeli posao, jer se procjenjuje da u segmentu mikropivovarstva ima potencijala.
Naime, rekao je Njavro, na hrvatsko tržište plasira se oko 3,3 milijuna hektolitara piva, a na craft piva odnosi se svega 1,4 posto tržišta dok u zemljama zapadne Europe ili Češkoj, craft piva zauzimaju između 15 i 20 posto tržišta.
Vukovarsko pivo namijenjeno je za sada isključivo hrvatskom tržištu, istaknuo je Njavro, podsjetivši da je Zagrebačka pivovara u Zagrebu otvorila mikropivovaru s brandom "Grif" pa je sada upotpunjen craft portfelj zajedno sa stranim craft brandovima.
Direktorica tvrtke K pivovari Tina Puhalo naglasila je da investicija od 11 milijuna kuna uključuje originalni vukovarski recept, logo i investiciju u pogon, te da se poštuje originalna receptura.
Vukovarsko pivo svijetlo je, nepasterizirano i filtrirano pivo s 4,5 posto alkohola.
Majstor pivar u Vukovarsko mikropivovari Josip Džebić, među ostalim je rekao da se sva sirovina za Vukovarsko pivo nabavlja u Hrvatskoj, izuzev hmelja koji se uvozi iz Slovenije.
Vukovarski gradonačelnik Ivan Penava izrazio je ponos i zadovoljstvo što će se ime Vukovara pronositi diljem Hrvatske kroz lokalno pivo te što su tvrtke Zagrebačka pivovara i K pivovari prepoznali domaći brand.