Europska online platforma za modu i lifestyle Zalando zabilježils je snažne financijske rezultate u prvom potpunom tromjesečju od ponovnog pokretanja gospodarstava: bruto vrijednost prodane robe skočila je za 25,3 posto na 3,1 milijardi eura, a usklađena operativna dobit (EBIT) iznosi 9,8 milijuna eura
Potvrđena su ažurirana predviđanja za 2021. godinu: rast GMV-a u iznosu od 31–36 posto, rast prihoda od 26–31 posto i EBIT u rasponu između 400 i 475 milijuna eura.
Robert Gentz, glavni izvršni sudirektor (Co-CEO) Zalanda, izjavio je sljedeće: 'Tijekom ove godine ostvarili smo snažan napredak na svim područjima naše strategije. Osim toga, ostali smo usredotočeni na našu dugoročnu viziju o preobrazbi u Starting Point for Fashion, odnosno destinaciju u kojoj će potrošači ostvariti sve svoje modne potrebe, kao i na stvaranje doista održive platforme s GMV-om većim od 30 milijardi eura do 2025. godine. Samopouzdani smo kada je riječ o 2022. godini, a radimo i na nekoliko uzbudljivih strateških inicijativa koje će oduševiti i korisnike i partnere te dodatno pospješiti realizaciju našeg programa održivosti.'
David Schröder, glavni financijski direktor (CFO), dodao je: 'Zadovoljni smo činjenicom da smo snažne rezultate ostvarili i u trećem ovogodišnjem tromjesečju – prvom tromjesečju nakon ponovnog pokretanja gospodarstava. Usprkos sve većoj inflaciji i neizvjesnostima u opskrbnom lancu, i dalje smo sigurni kako ćemo ostvariti naša ažurirana predviđanja za cijelu 2021. godinu. Trenutačno jedva čekamo oduševiti korisnike i podržati partnere tijekom tzv. Cyber Weeka i nadolazećih blagdana.'