U okviru festivala „Croatie la voici“ sopranistica Lana Kos i pijanistica Martina Filjak održale su 28. studenog koncerte u punoj Salle Gaveau u organizaciji Philippa Maillarda koji je u pariškim koncertnim dvoranama poznat po vrhunskim serijama koncerata. Na koncerte je ciljano pozvana pariška publika koja i inače pažljivo prati pijanističku scenu i umjetnost pjevanja.
Sopranistica Lana Kos uz izvrsnu pratnju pijanistice Nine Cossetto osvojila je parišku publiku uvjerljivom interpretacijom Rahmanjinova, Čajkovskog i Rimski Korsakov koji su u Parizu oduvijek izazivali posebnu pažnju pri čemu je do izražaja došla ljepota njenog glasa, kao i ozbiljnost izvedbe i disciplinirana emocija. Izvedbe Lađe u noći i Veče na školju Josipa Hatzea i Rože Ive Lhotka-Kalinskog parirale su tonom i razinom izvedbe ostatku probranog repertoara koji je završio sugestivnim izvedbama recitativa i arija Micaële iz Bizetove Carmen te Elvire iz Ernanija Giuseppea Verdija.
Martina Filjak viruozno je i suptilno na početku drugog dijela programa izvela dva komada iz ciklusa Brune Bjelinskog Proljetne igre, da bi zatim u Preludiju i nokturnu Op. 9 za lijevu ruku pokazala svu ljepotu svoje muzikalnosti i vještine. U interpretaciji sonate Sonate No. 2 Op. 14 Sergeja Prokofjeva prepoznala se zrelost i ozbiljnost muziciranja pa ju je publika glasnim uzvicima i dugim pljeskom potaknula na bis: izbor je pao na Schumanna i Mozarta.
Mlade su umjetnice na kraju programa ispraćene dugim, srdačnim pljeskom i ovacijama publike koju su pridobile svojim sjajnim talentima, umijećem i kulturom čime su se savršeno uklopile u besprijekoran glazbeni dio festivala „Croatie, la voici“.