Zaštitno lice ovogodišnjeg 70. filmskog festivala u Cannesu slavna je talijanska glumica Claudia Cardinale, čija fotografija iz mladosti krasi službeni plakat festivala na kojoj joj je struk sužen, a bedra stanjena
Nepotrebne korekcije Photoshopom na tijelu nekadašnjeg seks-simbola šezdesetih, slavne talijanske glumice Claudije Cardinale podigle su na noge francusku javnost. Naime, fotografija iz davne 1959. godine jedne od najljepših glumica talijanske kinematografije, koja bosonoga pleše na krovu rimske zgrade, pojavljuje se na službenom plakatu festivala.
Ljepota Claudije Cardinale slavila se prije pola stoljeća, no danas nije bila po volji organizatora festivala pa je glumici na fotografiji struk sužen, a bedra stanjena. Francuski mediji odmah su pokrenuli polemiku o tome čemu takva nepotrebna korekcija na slavnoj fotografiji i glumici koja je bila simbol ljepote šezdesetih.
Nisu izostale ni brojne reakcije na društvenim mrežama. 'Ako i Claudia Cardinale danas ne može biti lijepa bez retuširanja, onda smo uistinu u nevolji. Zar je i ona morala biti podvrgnuta današnjem diktatu mršavosti?', samo je jedan od mnogih komentara.
Puno manje uzbuđenja zbog retuširane fotografije pokazala je danas 78-godišnja Cardinale poručivši kako se diglo 'puno vike nizašto'.
'Fotografija je retuširana s namjerom da se naglasi doživljaj njezine lepršavosti, a mene transformira u nestvaran lik. Nema razloga za realnim poimanjem te fotografije. I kao predana feministica ne vidim u tome nikakav napad na žensko tijelo. Postoje mnoge važnije teme danas u svijetu o kojima bismo trebali raspravljati. Pa to je ipak samo film!', poručila je Claudia Cardinale. Dodala je kako joj je velika čast biti zaštitno lice ovogodišnjeg prestižnog filmskog festivala.
Claire Serre-Combe, liderica francuske feminističke zadruge Osez le feminisme!, pak tvrdi kako je neshvatljivo to da je jedna predivna glumica na savršenoj fotografiji morala 'izgubiti kilograme' da bi se našla na plakatu. S druge strane, direktor filmskog festivala u Cannesu odlučio je ne reagirati na negativne reakcije izjavivši kako je plakat 'dobro primljen u javnosti'.