Riva, koju građani Splita doživljavaju kao svoj dnevni boravak ili, po dalmatinski, tinel, centralni je motiv nove fotomonografije splitskog fotoreportera Feđe Klarića. Taj marljivi kroničar svakodnevnice možda je i najpozvaniji da Rivu prezentira javnosti
SPLIT - Sam autor kao direktan povod za ovo izdanje navodi dvjestotu godišnjicu Marmontova plana za rivu i sadašnju Marmontovu ulicu. On je zapravo zacrtao gabarite omiljenog splitskog šetališta. Napoleonov maršal je tada definirao urbanitet i karakter grada za više stoljeća. Kao što je Dioklecijan monumentalnim gabaritima karda i dekumanusa u palači anticipirao buduće dimenzije velikog grada, tako je i Marmont naglasio nađeni tlocrt i planirani urbanitet Splita.
Reakcija je to i na populističku inicijativu marginalnog kandidata za gradonačelnika Luke Podruga da se Marmontova preimenuje u ulicu Gojka Šuška.
U fotomonografiji na 300 stranica objavljeno je 430 crno-bijelih i kolor fotografija Rive u raznim društvenim, meteorološkim, dnevnim i noćnim situacijama. To je i dragocjeni podsjetnik na nekadašnji izgled tinela grada, primjerice na 1979. godinu kad je Riva dobila asfaltni pokrov. I tada su izbile žučne rasprave kao i nedavno nakon tehnobetonske Rive. Svi se osjećaju ravnopravni i pozvani da o tome izraze mišljenje. Tu činjenicu je na predstavljanju u četvrtak u Galeriji umjetnina naglasio i Joško Belamarić, autor uvodnika.
Dugogodišnji fotoreporter Slobodne Dalmacije Feđa Klarić ovom fotomonografijom je na neki način, uključujući vrijedan opus koji je nastao u suradnji s Miljenkom Smojem, uspješno zaokružio svoj autorski opus i ostavio vrijedan i autentičan dokument o Rivi i glavnim akterima, ljudima i građanima Splita.