Gradsko kazalište lutaka Rijeka od ovog tjedna ima vlastitu prodaju ulaznica online, gdje se ulaznice za predstave i programe GKL mogu kupiti bez naplate prodajne usluge, izvijestilo je to kazalište
Ovaj webshop je za Gradsko kazalište lutaka Rijeka izradila i darovala tvrtka Moje karte.
Dosad su se ulaznice za predstave i programe tog kazališta mogle kupiti na blagajni kazališta i online preko platforme Moje karte, preko koje se naplaćivala prodajna usluga od 70 centi, ili pet kuna po ulaznici.
"Naša tvrtka puno radi s kulturnim institucijama i ustanovama i vidimo koliko se neki od njih trude da sa svojim korisnicima razviju poseban odnos povjerenja i lojalnosti. Preko naše platforme i cjelovitog rješenja Ticket Box riječki kazalištarci uskoro će moći razvijati brojne novosti za svoju publiku, programe vjernosti, darovnih kartica ili što god požele", rekao je direktor tvrtke Moje karte Zoran Bistrički.
"Prepoznali smo želju ravnateljice da razvija ustanovu u tom smjeru i bude u korak sa svjetskim trendovima, ali zbog pomanjkanja budžeta, nisu imali mogućnost da to i ostvare. Zato smo i mi sretni što smo im to mogli omogućiti", istaknuo je.
Webshop se nalazi na službenim internetskim stranicama Gradskog kazališta lutaka Rijeka.
Tako se mogu kupiti ulaznice za predstavu koja je ovaj tjedan na repertoaru, a to je "Šuma Striborova" Ivane Brlić Mažuranić u režiji Laryja Zappie. Predstava je u standardnim terminima, u četvrtak i petak u 18 sati te u subotu u 11 i 18 sati. Cijena ulaznice u slobodnoj prodaji je četiri eura po osobi.
"Ne želimo samo podizati kvalitetu svojih programa i izvedaba, već i kontinuirano poboljšavati korisničko iskustvo naše vjerne publike. Tako se od sada ulaznice mogu kupovati na našim web stranicama, gdje troška obrade neće biti pa je i ukupna cijena za građane nešto niža. No, posebno nas veseli što nam ova nova i moderna aplikacija omogućava razne druge pogodnosti za korisnike pa uskoro možete očekivati i nova iznenađenja“, istaknula je ravnateljica Gradskog kazališta lutaka Rijeka Magdalena Lupi Alvir.
Pomoću tog webshopa lakše će se upravljati prodajom i promocijom jer će kazalište u realnom vremenu moći pratiti interes i prodajne rezultate te reagirati ako se za tim pokaže potreba, navodi to riječko kazalište.