Nova ravnateljica dječjeg kazališta Trešnja, glumica Višnja Babić otkriva što planira promijeniti u radu kazališta, kako je u kratkom vremenu uvela više organiziranosti i odgovornosti, nužnu štednju te na prvoj premijeri u svom mandatu kao redatelja angažirala Jakova Sedlara
U Gradskom kazalištu Trešnja 14. studenoga održat će premijera predstave 'Pepeljuga' u režiji Jakova Sedlara. Nakon obnove predstave 'Pipi Duga Čarapa', 'Pepeljuga' će biti prva premijera u mandatu Trešnjine nove ravnateljice - glumice Višnje Babić
Uz Sedlara na predstavi su radili Almira Osmanović (koreografkinja), vizual plakata osmislio je Boris Bućan, a u glavnim ulogama prvi put u Trešnji zaigrat će mladi glumci Karla Brbić (Pepeljuga) i Jure Radnić (Princ).
Kako je došlo do njihovog angažmana, objašnjava nova ravnateljica Višnja Babić koja je vodstvo kazališta preuzela nakon Saše Anočića.
'Već kada sam nudila svoj program obećala sam da će u Trešnji raditi vrhunski profesionalci. No njih, naravno, treba i dostojno platiti, a ja sam se na početku mandata našla u nebranom grožđu – s naslijeđenim dugom i nerealiziranim programom za ovu godinu. Značilo je to da Trešnja treba imati tri premijere do Božića, a novca niotkuda. Bacila sam se u vodu i zaplivala, sve će tri premijere biti realizirane. Za Pepeljugu Charlesa Perraulta okupila sam tim ne samo vrhunskih umjetnika, nego i dobrih ljudi koji su mi odlučili pomoći ne pitajući za uvjete, na čemu sam im beskrajno zahvalna. Radi se o pravim kazališnim umjetnicima kojima je to poziv i poslanje, a ne o onima koji su zalutali u struku.
Glumica i ravnateljica objašnjava kako je Pepeljuga i njoj samoj najdraži lik iz svijeta bajki te u kojim se segmentima odlučila za 'pomake'.
'Lik Pepeljuge djeca vole, kao i priču, razumljiva im je, poetska, uzbudljiva, ali i s realističnim elementima položaja nevoljenog – pomalo već odraslog – djeteta koje se sjeća i boljih dana. A čuda se događaju i danas, samo ih ne prepoznajemo. Čudo je i svaka dobra predstava.... S likom Pepeljuge veže me štošta još od djetinjstva, ali i uloga Pepeljuge koju sam godinama igrala u Trešnjinoj predstavi početkom devedesetih. Publika nas je voljela, i predstavu (scenograf Slavko Stolnik!) i mene. U našoj Pepeljugi nema velikih pomaka ni nasilnih intervencija koje bi mijenjale djeci poznatu bajku. Ali ima pomaka u kostimima i scenografiji, u maštovitoj stilizaciji. Perraultova je priča nadograđena jedino dosjetkom koja objašnjava zašto viline moći traju samo do ponoći', kazala je Babić, a upitali smo je i kakvi su planovi za novi program, hoće li doći do većih promjena u postavljanju koncepta programa ili u ansamblu?
'Ono što je dobro ostavljam, ono loše mijenjam. Uvela sam u ovom kratkom vremenu nešto više organiziranosti i odgovornosti, nužnu štednju... a doista dubinska analiza pokazat će kakvo je stvarno stanje. Za sada samo sanjam da (financijski) krenem od nule. Tzv. pozitivne nule', zaključuje.