I dok tiskana izdanja ne bilježe spomena vrijedan uspjeh, Hitlerov autobiografski nacistički manifest 'Mein Kampf' postao je bestseler među elektroničkim izdanjima
Autobiografska knjiga zloglasnog njemačkog diktatora Adlfa Hitlera 'Mein Kampf' (Moja borba) nastavlja bilježiti uspjeh na ljestvicama najprodavanijih e-izdanja.
I dok prodaja tiskanih izdanja knjige stagnira, elektroničko izdanje našlo se na prvome mjestu Amazonovih naslova iz sekcije Propaganda&Politička psihologija. 'Mein Kampf' se prema podacima iz 2013. našao i među 20 najprodavanijih naslova iTunes-ove rubrike Politika&Događaju zajedno s knjigama Sarah Palin i Glenna Becka.
Uspjeh elektroničke varijante Hitlerove knjige mnogi uspoređuju s popularnošću erotskih romana među kojima je najslavniji fenomen '50 nijansi sive' i ostalih dvaju nastavaka.
Upravo elektronska forma prema mišljenju novinara i pisca Chrisa Faraonea korisnicima omogućava da kupuju i čitaju knjige koje bi im inače bilo neugodno tražiti.
'Čitatelji možda ne žele biti opaženi kako čitaju djela takve vrste ili ih imati na kućnim policama, zato kupuju značajno jeftinija digitalna izdanja, koja nakon čitanja jednostavno mogu staviti u folder ili izbrisati.'