Iskon očima ilustratora
Izvor: Promo fotografije / Autor: Iskon
Iskon očima ilustratora
Izvor: Promo fotografije / Autor: Iskon
U suradnji s četiri domaća ilustratora Iskon je prošle godine predstavio seriju promotivnih majica, čija je osnovna namjena bila (ponosno) nošenje među Iskonovcima u svim prilikama.
Odabrani ilustratori, BooBoo Tannenbaum, Tena Letica, Sretan Bor i PekmezMed, dobili su zadatak intervenirati u Iskonovu prepoznatljivu narančastu kružnicu, unutar koje su predstavili autorsku viziju zabavnog, inovativnog, hrabrog, pomalo buntovnog i iskrenog telekom operatora.
Rezultate kreativnih angažmana Iskon je minulog vikenda predstavio u sklopu festivala Dan D u Zagrebu, te pozvao sve zainteresirane kreativce da se priključe novom krugu natječaja «Iskon očima ilustratora» za tekstilne promo materijale 2014./2015.
Iskon očima ilustratora – novi krug natječaja
Žiri sastavljen od predstavnika Iskona i medijskog partnera Vizkulture odabrat će minimalno dva, a maksimalno pet autorskih rješenja, koja će biti korištena za dotisak na promotivne materijale na tekstilu. Spomenuti materijali služe za promociju brenda među Iskonovcima, i nisu namijenjeni daljnjoj prodaji. Svako od odabranih rješenja bit će honorirano sa 2.000 kuna, a radove je potrebno prijaviti zaključno s 30. lipnja 2014. godine.
Za inspiraciju u radu na ovom zadatku autorima mogu pomoći Iskonove brand vrijednosti (inovativan / zabavan / hrabar / iskren / buntovan), kao i informacija da se radi o fiksnom telekomunikacijskom operatoru koji nudi najbolje pakete interneta, telefona i televizije, ali i opis tko Iskonovci zapravo jesu.
Tko je Iskonovac? Iskonovac ima 30-ak godina, živi u iznajmljenom stanu ili je upravo kupio svoju nekretninu, zaposlen je. Zanimaju ga gadgeti i tehnološki je osviješten, kolekcionar je stripova i ploča. Zimi boarda, kuha, posjećuje festivale, voli čitati. Voli i putovanja, te svake godine uloži u barem jedno koje će pamtiti do kraja života. Neovisan je i slobodnog duha, no stoji čvrsto s obje noge na zemlji. Racionalno raspolaže svojim novcem, ali isto tako se voli zabavljati te kvalitetno živjeti. Voli neke brandove, no generalno je neopterećen markiranjem.
Opći uvjet natječaja:
1. Na natječaj se mogu prijaviti svi zainteresirani pojedinci ili kolektivi s područja Hrvatske.
2. Jedan sudionik može prijaviti maksimalno pet radova
3. Format za prijave: .jpg dimenzija A4 s intervencijom u kružnici promjera 20cm
4. U sklopu rješenja obavezno je korištenje Iskonove narančaste boje (Pantone 152C) koja treba dominirati vizualom, a dopuštena je upotreba svih ostalih boja
5. Uz priložena rješenja potrebno je navesti osobne podatke: ime i prezime, adresu prebivališta, godinu rođenja, kontakt telefon, kratku biografiju te kratko pojašnjenje prijavljenog rada (do 500 znakova).
6. Rok prijave je 30. lipnja 2014. godine
7. Prijave se šalju na e-mail natjecaj@iskon.hr (natjecatelji će primiti potvrdu o zaprimljenoj prijavi u roku 48 sati)
8. Isti kontakt mail dostupan je za sva potencijalna pitanja vezana uz sam natječaj
9. Rezultati natječaja, odnosno odabir izabranih pobjedničkih rješenja, bit će objavljen do 15. Srpnja 2014. na vizkultura.hr i iskonovci.iskon.hr
10. Autori odabranih pobjedničkih rješenja dužni su Iskonu po proglašenju u roku od 14 dana isporučiti svoju ilustraciju/file u vektorima u PDF formatu
11. Iskon će odabrana rješenja tiskati na tekstilne promotivne materijale, što znači da nisu namijenjeni daljnjoj prodaji
Žiri:
Zrinka Topalušić Paleka, voditeljica marketinga u Iskonu
Tanja Prlenda, art direktorica agencije Laboratorium360
Ivan Dorotić, glavni urednik Vizkulture