I dok njihove umjetničke radove nalazimo u muzejima diljem svijeta te o njima čitamo na satovima likovnog odgoja, imena slavnih umjetnika nerijetko pronalazimo i na posve nesvakidašnjim predmetima. Warholov jastuk u obliku banane, seksualno pomagalo s potpisom Keitha Haringa i posuda za mačke umjetnice Tracey Emin samo su neki od primjera artikala koje prodaje umjetnost
Da su marketing i umjetnost često išli ruku pod ruku, svjedoče brojni primjeri iz prošlosti. Već godinama nam zazubice rastu pri pomisli na čuvene Mozart kugle, na ulicama susrećemo Citroenov automobil s potpisom Picassa te sanjamo o suveniru u vidu votke s imenom Fride Kahlo.
O postojanosti trenda svjedoče i kod nas nešto manje poznati, prilično bizarni proizvodi s potpisom umjetnika, koje je odabrao magazin Artinfo.
Dobar primjer za to jastuk je u obliku banane s potpisom Andyja Warhola. Kao što se moglo očekivati, fondacija 'kralja pop arta' prilično je liberalna po pitanju dijeljenja licenci. To dokazuje jastuk u obliku banane proizveden u suradnji s japanskom modnom markom A Bathing Ape.
Još jedan umjetnik čije ime počiva na jastuku Britanac je Francis Bacon. Jedan od Baconovih najpoznatijih radova, triptih 'Three Studies for Figures at the Base of a Crucifixion' iz 1944. godine, unatoč nimalo opuštajućoj slici završio je kao asesoar za spavanje.Slavan dislocirani nos umjetnika sa smislom za humor - Johna Baldessarija - prodaje skateboard daske, dok je nedvojbeno jedan od zanimljivijih primjera susreta umjetnosti i marketinga seksualno pomagalo za muškarce, proizvođača Tenga, s potpisom Keitha Haringa. Umjetnik i aktivist Haring, preminuo 1990. od posljedica AIDS-a, bio je poznat po svojim društveno i politički angažiranim radovima, no i djelima inspiriranim proizvodima poput Absolut Vodke, cigareta Lucky Strike i Coca-Cole.
Za sve čije mačke gaje interes za suvremenu umjetnost ili pak njihovi vlasnici smatraju da je suludo ljubimcu uz mesni obrok ne pružiti i dašak umjetnosti, idealno rješenje je posuda s potpisom Tracey Emin. Dobitnica Turnerove nagrade Emin, poznata po svojim provokativnim radovima, prije 10 godina, 2002. izgubila je mačka Docketa. Njeni plakati sa slikom nestalog ljubimca kojima se obraćala susjedima tražeći informacije o Docketu, nestajali su s ulica kao originalna umjetnička djela te prodavani putem interneta. Slučaj je inspirirao tvrtku Selfridges koja danas proizvodi posude za mačju hranu i prodaje ih po 30 funti.