U TEHNIČKOM MUZEJU

[FOTO] Otvoren Sajam umjetnina Art Zagreb, evo što je u ponudi

28.08.2020 u 00:50

Bionic
Reading

Započeo je Međunarodni prodajni sajam umjetnina Art Zagreb koji se održava do 29. kolovoza u Hali V Tehničkog muzeja Nikola Tesla - u prizemlju će biti predstavljene najbolje galerije i umjetnici prisutni na hrvatskom tržištu, a na katu tri izložbe

To su 'TRILIK(A3)', koja donosi radove diplomanata i apsolvenata umjetničkih akademija iz Zagreba, Osijeka i Rijeke, potom skupna izložba 'Marš iz mog horoskopa!' kustosice Selme Hafizović koja predstavlja pet umjetnika, Linu Franko, Rebeccu Ribichini, Ahrena Warnera, Corey Hayman, Adriannu Liedtke i Sofiu Albinu Novikoff Unger, te 'Projekcija mraka', instalacija Ivana Lušičića Liika.

Art Zagreb
  • Art Zagreb
  • Art Zagreb
  • Art Zagreb
  • Art Zagreb
  • Art Zagreb
    +5
Art Zagreb 2020. Izvor: Pixsell / Autor: Marko Lukunic/PIXSELL

'TRILIK(A3)' je multimedijalna izložba kojom Akademija likovnih umjetnosti u Zagrebu, Akademija primijenjenih umjetnosti u Rijeci i Akademija za umjetnost i kulturu u Osijek nastavljaju promovirati svoje studente i nakon što su postali diplomanti i alumniji, te im pomaže da uđu na tržište umjetnina.

Kako je najavljeno, izložba 'Marš iz mog horoskopa!' prikazuje razvoj identiteta kao pojavu ili rezultat vjerovanja u kapitalističko, razvojno, oblikovanje identiteta te kako opiranje napretku poprima oblike apatije, konformizma, ali i bijesa.

Svjetlosnom instalacijom 'Projekcija mraka', Ivan Lušičić Liik, u središte postavlja nevidljivi objekt - rotirajući crni objekt postavljen u središte crne prostorije vidljiv je samo kao sjena na zidu i to zahvaljujući reflektorima koji ga obasjavaju.

U vrtu Hale V održat će se dva koncerta - na otvorenju su zagrebački psych funk kvintet Nemanja predstavili novi album, Cosmic Disco, a u petak 28. kolovoza nastupa Sara Renar, zagrebačka kantautorica eksperimentalno-indie-pop izričaja.

Art Zagreb kao mjesto susreta umjetnika, kolekcionara, galerista, kustosa i ljubitelja umjetnosti u najširem smislu, na područje likovne umjetnosti primjenjuje suvremene marketinške principe i alate s ciljem poboljšanja promocije i prodaje umjetnina, čime likovnu umjetnost otvara, novoj, suvremenoj publici.

'Obogaćivanjem sadržaja sajma izložbenim, diskurzivnim i zabavnim popratnim programima trudi se odmaknuti od uvriježenih formata sajma umjetnina i privući širu publiku koja tek postaje konzument likovne umjetnosti', ističe se u najavi.