Sinoć je u napuštenoj povijesnoj palači predratnog Trgovačkog društva u Beogradu otvorena izložba reklamne agencije Bruketa & Žinić
Zagrebačka agencija koja je za svoj rad nagrađena nekim od najprestižnijih nagrada u Americi, Europi i Japanu, prvi put na taj način predstavlja svoj rad u Srbiji. S ciljem pokretanja regionalne kulturne razmjene te potrebe naglašavanja važnosti ideja u kulturnom, ali i ekonomskom životu zajednice, izložbu je organizirao Kulturni Front Beograd u suradnji s institutom Geozavod, beogradskom općinom Savski Venac i uz podršku RTV B 92. Izložbu je otvorio Nebojša Bradić, ministar kulture Republike Srbije. I prema dostupnim informacijama, interes je već na samom otvorenju bio iznimno velik.
Među dvjestotinjak projekta koji su prezentirani beogradskoj publici nalazi se i nevidljiva kuharica koju prije upotrebe treba ispeći, napravljena za Podravku, zatim web site za udomljavanje neželjenih poklona Sretan BiŽić, event za Pumu koji se odvijao u zoološkom vrtu, višestruko nagrađivane ambalaže poput one za MC, Chiavalon, Pitroid, rješenja za kulturne projekte poput Motovun Film Festivala, reklamne kampanje za Tele2, KiKi i mnogi drugi projekti za Podravku, Agrokor, Adris, TDR, Istragrafiku, InBev, Kraš itd.
'Ovom izložbom želimo potaknuti regionalnu razmjenu znanja i ideja', komentirao je otvaranje Davor Bruketa, dok je Nikola Žinić izjavio: 'Nadamo da će kreativci iz cijele regije početi fluktuirati i osvježavati DNK u svakoj sredini.'