Premijera nove predstave splitskog HNK, 'Gazdarica', najavljena je za 9. kolovoza ove godine. Na Facebooku se pojavio i plakat za tu predstavu koji bi - pogotovo prisjetimo li se nekih slučaja iz prošlosti - definitivno mogao izazvati kontroverze među osjetljivijim dijelom publike
Plakat je na svom Facebooku objavio Karlo Kazinoti iz splitskog dizajnerskog dua Kazinoti&Komenda. Inače, isti je tandem bio zaslužan za dizajn plakata za ovogodišnje Splitsko ljeto, koji se pojavio početkom srpnja i također uzburkao duhove među konzervativnijim dijelom publike. Recimo, splitskom vijećniku iz stranke MOST, Josipu Markotiću, poljubac prikazan na plakatu bio je dovoljan da ga proglasi "pornografskim uratkom" i "dnom dna".
"Plakat možda može proći za neki jeftini bordel, neko jeftino pornografsko kino. Ovo je ispod svake razine, dno dna. Ne znam što je bilo na pameti i intendantu HNK i Ministarstvu kulture koje je pokrovitelj. U nedostatku mašte i dizajnerske kreativnosti igra na najniže strasti", rekao je zabrinuti zastupnik za Dnevnik.hr po objavi plakata za 69. Splitsko ljeto.
Isti dizajnerski dvojac sad je izašao s novim plakatom.
"Woooooow koji ste vi majstori", "Genijalan plakat", "Sad čekamo komentare", neke su od reakcija njihovih pratitelja na Facebooku.
Inače, predstava je djelo Carla Goldonija, a priča prati neudatu i samouvjerenu Mirandolinu, vlasnicu gostionice u Firenci koja se svakodnevno suočava s neobičnim problemom - kako se riješiti napasnih muškaraca koji se neumorno vrte oko nje.
Dizajnerski duo Kazinoti&Komenda djeluje na sceni već dulje od desetljeća, a zaslužan je za vizualna rješenja mnogih događanja u Splitu i Hrvatskoj. Pamtimo ih po plakatima za čitav mozaik kulturnih događanja, među kojima se posebno ističu oni za Festival mediteranskih filmova Split. Bogat portfelj dizajnera možete pogledati na ovoj poveznici.