Poznati američki časopis za dizajn, How, uvrstio je plakat za Festival europske kratke priče iz 2010, Maje Bagić Barić i Danijela Srdareva, među najboljih deset plakata na svijetu
Američki časopis How, jedan od vodećih međunarodnih magazina za grafički dizajn, svake godine objavljuje natječaj How Poster Design Awards kojim se bira deset najboljih plakata u svijetu. Na ovogodišnji natječaj prijavilo se više od 800 autora iz čitavog svijeta, a jedan od deset pobjedničkih jest plakat za Festival europske kratke priče iz 2010. godine, djelo dizajnerice Maje Bagić Barić iz grafičkog studija KO:KE kreativna farma i ilustratora Danijela Srdareva.
To nije prva suradnja ovo dvoje autora - prije dvije godine za plakat za isti festival 2007. godine osvojili su zlato na Graphis Poster Annualu u New Yorku i našli se rame uz rame s djelima nekih od najpoznatijih svjetskih dizajnera, poput Miltona Glasera, te renomiranih grafičkih studija i agencija, kao što su Pentagram Design, Penguin Design, Apple Computers i Ogilvy and Mather. Godine 2008. Maja Bagić Barić, Danijel Srdarev i Lina Kovačević uvršteni su među 27 odabranih svjetskih umjetnika koji su sudjelovali na izložbi 'Neotkriveno slovo' u američkoj galeriji za vizualne komunikacije Art Directors Club New York.
'Već cijelo jedno desetljeće Festival europske kratke priče provodi svoj tajni plan: svoje goste i publiku nastojimo začarati književnošću i smijehom, energijom i srdačnošću. Ta prva poruka, taj prvi dodir, prvi pogled izuzetno su nam bitni, a njih već posljednjih pet godina savršeno izražavaju koncept i dizajn Maje Bagić Barić i ilustracije Danijela Srdareva', kazao je Roman Simić Bodrožić, organizator Festivala europske kratke priče, povodom tog uspjeha.
Dizajnerica Maja Bagić Barić je inspiraciju za nagrađeni plakat - portret lutke diva s kapom u bojama katalonske zastave i 'inkvizicijskom' kragnom - pronašla u tradicionalnoj kulturi Katalonije, zemlje partnera prošlogodišnjeg Festivala.