#kinostalgija

Pokrenuta kampanja za vraćanje ljudi u kina. Alen Munitić: Želimo istaknuti važnost kino doživljaja kao jedinstvenog i nezamjenjivog događaja

10.06.2022 u 12:00

Bionic
Reading

S ciljem da se publiku nakon pandemije vrati u kina i potakne na uživanje u gledanju filmova, pokrenuta je kampanja #kinostalgija kojom se prikupljaju priče, iskustva i uspomene na trenutke provedene pred velikim platnom

Kampanja je dio velikog projekta Kino magistrala koji obuhvaća kina duž Jadranske magistrale - Kino Mediteran, Art-kino Croatia u Rijeci, Kinoteku Zlatna vrata u Splitu i Kinematografe Dubrovnik.

Kako je priopćeno, njome se na poseban način želi proslaviti i istaknuti važnost kina, ne samo kao mjesta za gledanje filmova, već i utjecaja koji imaju za zajednicu i njen kulturni život.

Putem obrasca na internetskoj stranici www.kinostalgija.hr svi koji žele mogu zabilježiti svoje uspomene vezane uz filmove, kino dvorane i ljetna kina.

Po riječima Alena Munitića, koordinatora Kino Magistrale, sjećanja igraju iznimno važnu ulogu u životima svih nas, i nerijetko nam služe kao poticaj da neka od njih ponovno proživimo, te prikupljenim svjedočanstvima želimo oživjeti zaboravljene i nostalgične trenutke provedene u kinu.

"Ovom kampanjom želimo naglasiti važnost kino doživljaja kao jedinstvenog i nezamjenjivog događaja, filma kao važne grane kulturne djelatnosti, ali i kina kao kulturne oaze u gradovima i zajednicama", ustvrdio je.

Na stranici projekta već su objavljene video snimke s dosad snimljenim kinostalgičnim pričama a uz ostale koje će se prikupiti postat će dijelom putujuće izložbe i virtualnog muzeja.

“Kino magistrala” jedan je od petnaest europskih projekta i jedini iz Hrvatske koji je financijski podržala mreža Europa Cinemas i Kreativna Europa potprogramom MEDIA, a podržali su ga i Hrvatski audiovizualni centar te Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske.