Jasnoća, vidljivost i aplikabilnost

Predstavljen je vizualni identitet 69. Pulskog filmskog festivala

10.05.2022 u 15:09

Bionic
Reading

Na današnjoj konferenciji za medije, održanoj u foajeu Kina Valli u Puli, predstavljen je vizualni identitet 69. Pulskog filmskog festivala. Javnosti su se obratili ravnateljica Tanja Miličić, Davor Kliman ravnatelj Škole primijenjenih umjetnosti i dizajna i autor ovogodišnjeg identiteta Vjeran Juhas

Uvodno je ravnateljica podsjetila da je, sukladno raspisanom natječaju, zaprimljeno 45 prijedloga od ukupno 31 autora te da je povjerenstvo jednoglasno zaključilo da rad koji zadovoljava komunikacijsku kvalitetu 69. Pulskog filmskog festivala, prijedlog autora Vjerana Juhasa. Davor Kliman, ravnatelj Škole primijenjenih umjetnosti i dizajna, osvrnuo se na važnost samog identiteta kroz povijest Festivala, koji je, svake godine, plakat o kojemu se u Puli najviše priča. Sam identitet oduvijek je medij putem kojeg se prenosi ovaj centralni gradski događaj, stoga je autori imaju pred sobom težak zadatak da budu nositelji ovako važnog identiteta. Jasnoća, vidljivost i aplikabilnost prijedloga autora Vjerana Juhasa argumenti su koji su presudili izbor, dodao je i zahvalio se svim autorima koji su predložili svoje vizije, istaknuvši da je pristigao velik broj kvalitetnih radova.

Vizualni_identitet_69_Pula_V_Juhas (1)[20]
  • Vizualni_identitet_69_Pula_V_Juhas (2)[14]
  • Vizualni_identitet_69_Pula_V_Juhas (3)[11]
  • Vizualni_identitet_69_Pula_V_Juhas (4)[9]
  • Vizualni_identitet_69_Pula_V_Juhas (5)[9]
  • Vizualni_identitet_69_Pula_V_Juhas (6)[9]
    +5
Vizualni identitet 69. Pulskog filmskog festivala Izvor: Promo fotografije / Autor: Vjeran Juhas

Autor Vjeran Juhas kazao je da ga je prvenstveno inspirirao dijalog, odnosno značaj dijaloga koji predstavlja puno više od pukog elementa filma, a koji općenito u svakodnevnoj komunikaciji gubi bitku pred monologom. Vizual prikazuje siluete dvaju lica u situaciji dijaloga, koji je prikazan stiliziranim dijaloškim „balonima“, a svojom formom čine prikaz broja 69. Dodao je da mu je iznimno drago što je njegov prijedlog izabran, osobito što je za Festival vezan od malih nogu te da je za njega i njegovu obitelj oduvijek bio događaj koji se ne propušta.

Ravnateljica Tanja Miličić, zaključila je konferenciju informacijom da će promo materijali s identitetom 689. Pulskog filmskog festivala biti u prodaji na info punktu od 9. srpnja.

Cjelokupnu prezentaciju možete pogledati OVDJE