RED DOT

Prestižne nagrade za hrvatske dizajnere

18.07.2013 u 15:42

Bionic
Reading

Između skoro sedam tisuća prijavljenih iz 49 zemalja, hrvatski dizajneri osvojili su šest ovogodišnjih Red Dot nagrada, jedne od najuglednijih nagrada s područja dizajna vizualnih komunikacija koje dobitnicima omogućuju da se pozicioniraju na svjetskoj dizajnerskoj sceni

U društvu 575 nagrađenih, od čega ih je 72 u kategoriji 'Best of the Best', našle su se i agencije Sonda, Imago te Bruketa&Žinić i Brigada.

Svečana dodjela održat će se 18. listopada u Koncerthausu u Berlinu, kada će se tradicionalno objaviti i dobitnik Grand Prixa. Organizirat će se izložba nagrađenih radova, a svi pobjednici ulaze u godišnjak Red Dota i online izložbu.

Studio Sonda iz Vižinade dobio je tri priznanja, u kategoriji "Editorijal i izdavaštvo" nagrađen je za publikaciju "Pregled hrvatskog dizajna 11/12" Hrvatskog dizajnerskog društva, a u kategoriji "Poster" za poster Festivala rabljenih knjiga Booktiga Gradske knjižnice Poreč.

Njihov grafički dizajn za Elanove skije Delight iz ženske kolekcije, što je najlakša skija na svijetu, dobio je Red dot honourable mention za produkt dizajn. 3D dizajn te skije potpisuje slovenski Gigo Design, a grafički dizajn Studio Sonda.

U kategoriji godišnjih izvješća zagrebačka reklamna agencija "Imago" dobila je Red Dot za godišnju publikaciju Atlantic grupe, graf-knjigu "We are growing" koja poput grafikona raste dok se lista i u kojoj je simbolično prenesena poslovna filozofija i rezultati te kompanije.

Zagrebačka agencija Brigada, koja je dio grupe agencije Bruketa&Žinić, osvojila je Red Dot za dizajn izložbe "Kultura pušenja: od tabua do tabua" Gliptoteke HAZU. Bruketa&Žinić nagrađeni su u kategoriji "Best of the Best" za godišnje izvješće "U dobrim rukama", napravljeno u suradnji s Adris grupom, te u kategoriji dizajna ambalaže za rovinjsko maslinovo ulje Valtida Piccola.

Prestižna 'crvena točka' dodjeljuje se od 1954. u organizaciji Design Zentrum Nordrhein Westfalena i danas je međunarodno prepoznatljiv dokaz kvalitete produkt dizajna, dizajna koncepata te dizajna komunikacija. Po riječima Petera Zeca, pokretača i direktora organizacije Red Dot, samo oni koji se na natjecanju uspiju izdvojiti iz grupe pokazuju visok tržišni potencijal i ekonomsku vidljivost.