Filmski dio 14. Subversive Festivala približava se kraju i u subotnjem programu donosi, među ostalim, novi film doajena američkog nezavisnog filma Seana Bakera
Program u kinu "Tuškanac" otvara se u 17 sati dokumentarnim filmom "Futura", čiju režiju potpisuje renomirani trio Pietro Marcello, Francesco Munzi i Alice Rohrwacher.
Riječ je o portretu Italije kroz oči tinejdžera, koji je svjetsku premijeru imao na filmskom festivalu u Cannesu. "Ovaj tjeskobni prikaz mladih Talijana, lišenih veza s prošlosti, iscrpljenih sadašnjošću i odsječenih od ikakve budućnosti koju mogu zamisliti, vjerno dočarava zeitgeist kulture zaborava koju živimo", ističe se u najavi.
U 19 sati zagrebačka publika imat će se priliku upoznati s prvim indonezijskim filmom s osvojenom glavnom nagradom u Locarnu "Osveta je moja, svi drugi plaćaju gotovinom."
Radi se o akcijskoj crnog komediji, "zaigranoj posveti i dekonstrukciji azijskih B-akcijskih filmova 80-ih i 90-ih", u režiji indonezijskog redatelja Edwina.
Film govori o plaćenom ubojici koji prikriva vlastitu impotenciju i ženskoj borkinji koja na sebe preuzima njegov teret osvete te "na subverzivan način podriva muške i ženske kategorije u žanru osvetničke pulp drame poznatom po ultramačističkom i nasilnom svijetu."
Kao finale današnjeg programa organizatori ističu večernju projekciju najnovijeg filma Seana Bakera, "Crvena raketa".
Taj film redatelja čiji je "Projekt Florida" bio nominiran za Oscara, donosi priču o propalom porno glumcu (u glavnoj ulozi je Simon Rex) koji se vraća u svoj rodni teksaški gradić.
Sa Subversivea podsjećaju kako se Sean Baker već bavio seksualnim radnicima u filmu "Tangerine" koji prati dvije afroameričke trans prostitutke, te u svojem posljednjem filmu "Projekt Florida" o mladoj majci koja živi u motelu i preživljava prodajući seksualne usluge.
"U Crvenoj raketi isporučuje istovremeno sirov i senzibilan portret teksaškog kvarta u kojem je plaćanje stanarine svakodnevna borba", dodaju.
U Dokukinu KIC se nastavlja Hommage Amosu Vogelu, filmom "Akran" Richarda Myersa, neupitno najvećeg talenta američke avangarde čiji je ovo jedan od najvažnijih filmova.
"Cjelovečernja poplava stalnih, briljantnih erupcija slika koju je sam redatelj opisao kao tjeskobnu alegoriju i zastrašujući album nostalgije, neočekivano je subverzivni sud o Americi današnjice: otuđenom i atomiziranom potrošačkom društvu", navodi se u najavi.