Sve je spremno za 6. Weekend Media Festival, na kojemu se od 19. do 22. rujna u Rovinju očekuje oko 4000 sudionika iz svih država regije, ali i iz ostalih zemalja Europe i svijeta. U konferencijskom programu, koji ove godine počinje već u četvrtak 19. rujna, najavljeno je više od 100 predavača i panelista, dok se u party programu, po kojem je Weekend oduvijek prednjačio, izdvajaju Diskobajagi i Sergej Trifunović sa svojim Moondance Big Bandomweek
Program se i ove godine odvija u četiri dvorane festivalskog prostora stare Tvornice duhana u Rovinju. 'Iako ostajemo najveći regionalni skup medijske, marketinške i PR industrije, ove godine smo obogatili program panelima i predavanjima koji zadiru i u neka druga područja. Na taj način želimo obuhvatiti sve aktualne teme koje utječu na tehnološki i komercijalni razvoj medija', ističe Tomo Ricov, direktor festivala.
U programu panela tako se nalazi rasprava o novim poslovnim modelima na tržištu telekomunikacija i financijske industrije, kao i rasprava u kojoj će političari i PR-ovci iz regije sukobiti mišljenja o tome što se smije i što se ne smije u političkoj komunikaciji.
Weekend i ove godine dovodi intrigantne predavače i paneliste iz najvećih svjetskih kompanija.
'Dolazi nam Tom Buday, globalni šef marketinga kompanije Nestle, Nir Korzack iz Googlea Izrael i bivši glavni urednik Financial Timesa, sir Geoffrey Owen. Zanimljivo će biti i na panelu o Europskoj uniji, na kojem će svoja dijametralno suprotna stajališta sukobiti dva novinara iz vodećih britanskih medija, uz posredovanje hrvatskog kolege', najavljuje Nikola Vrdoljak.
Panel nazvan 'Regionalni Benelux' posvećen je mogućem stvaranju regionalne megakompanije, dok će se o budućnosti tiskanih medija govoriti na panelu 'Povratak otprintanih'. Ravnatelj HRT-a Goran Radman otkrit će neke detalje o restrukturiranju hrvatske javne radiotelevizije, a predstavnici televizija iz regije pokušat će odgovoriti na pitanja kako neke TV produkcije uspijevaju postati regionalni proizvodi.
Na 6. Weekend Media Festivalu također će se drugi put održati regionalna revija najboljih reklamnih agencija BalCannes, za koju su prijavljena čak 82 rada iz šest zemalja regije. Uvod u reviju BalCannes bit će panel rasprava velikih oglašivača koji će govoriti o tome kako biraju agencije s kojima surađuju, dok će dan kasnije čelni ljudi vodećih agencija na svom panelu govoriti o servisiranju regionalnih klijenata i spajanju tržišta.
Prvi put ove godine na Weekend Media Festivalu održat će se i dodjela regionalne internetske nagrade SoMo Borac. Nagrada se dodjeljuje u više kategorija, među ostalima za najbolje stranice na Facebooku, Twitteru i Instagramu, najbolje mobilne aplikacije, tablet magazine i internetski video godine.