Mune
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Mune
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Nicolas Marlet, jedan od najboljih dizajnera likova u današnjoj animaciji, ovaj film je obasjao svojom čarobnom prašinom. Objasnio je kako je nevjerojatno maštovit svijet u filmu nastao poigravanjem sa suprotnostima između svjetova dana i noći
'Svijet dana je civiliziran dok noću naša plemena žive s biljkama. Kako bismo ih mogli razlikovati, dodijeljeni su im snažni kromatski kodovi. Ne smijemo zaboraviti ni podzemni svijet, brlog titana Necrossa u središtu planeta, u sjeni crvenog i narančastog', rekao je Nicolas Marlet
Kako jedinstvenu teksturu i boju filma možemo zahvaliti umjetnicima, a ne računalima, objasnio je koredatelj filma Alexandre Heboyan.
'Budući da film donosi priču o Suncu i Mjesecu kroz zemlju snova i podzemlje, željeli smo iskoristiti 3D za transponiranje 'solarnog' svijeta - željeli smo dubinu kadrova, veći volumen. S druge strane, noću nema života, prostor je skučen i 3D naglašava kontrast između ta dva okoliša.
3D smo koristili i za podzemni svijet, za koji nam je trebalo dubine. S druge strane, snovi i noćne more prikazuju paralelni svijet u kojem likovi nailaze na čudna i predivna stvorenja.
Željeli smo da se to razlikuje od ostatka filma i zbog toga smo odabrali 2D. Pomogao nam je mali pariški studio La Cachette, čiji talentirani umjetnici rukom crtaju i animiraju sličicu po sličicu.'