Izložba fotografija 'Uključene, aktivne, svjesne - ženske perspektive danas' koja propituje ulogu fotografije u predstavljanju u interpretaciji ženskog iskustva, otvorena je u utorak u galeriji Kortil u Rijeci
Izložba ujedno spaja i suprotstavlja različite kulturne i generacijske perspektive autorica, te kritički preispituje kako digitalna kultura utječe na feministički pristup slici.
Na izložbi u Kortilu je predstavljeno pet radova šest autorica sa svojim serijama fotografija. Izložene radove predstavili su kustosi Lea Vene i Lovro Japundžić.
Giulia Bianchi je dokumentarna fotografkinja i predavačica koju zanimaju portreti, vizualni narativi i foto-knjige. Njeni radovi objavljeni su u više od 60 časopisa i izlagala je diljem svijeta. Njen rad 'Zaređivanje' je multimedijski projekt koji se bavi obezvređivanjem žena unutar vjerskih tradicija.
Cemre Yesil je turska fotografkinja koja živi u Istanbulu. Diplomirala je fotografiju, a magistrirala vizualne umjetnosti na Sveučilištu Sabanci, dok je Alice Caracciolo magistrirala fotografiju i vizualni dizajn na New Academy of Fine Arts u Milanu. Njihov zajednički rad pod nazivom 'Piet[r]a' govori o dvjema skulpturama, jednoj iz Castra, grada na jugu Italije i drugoj iz istanbulskog naselja Karakov, koje su međusobno povezane fantastičnom pričom.
Gloria Oyarzabal, španjolska fotografkinja s diplomom s UCM-a, u svojoj seriji fotografija 'tematizira rod kao zapadnu konstrukciju te postkolonijalno doživljavanje izrazito europskih pristupa feminizmu, bez sagledavanja afričkog društva u tom kontekstu'.
Catrine Val diplomirala je na Kunsthochschule für Medien u Kölnu. U radu Feministkinja, na granici između mode i performansa, kritike i šale, autorica se iznova transformira uz pomoć često sklepanih, ali uzbudljivih maski.
Ilona Szwarc je fotografkinja i umjetnica koja živi u Los Angelesu, a diplomirala je na School of Visual Arts. Imala je samostalne izložbe, uz ostalo, u Foley Gallery u New Yorku, Claude Samuelu Parizu, Amerika Haus u Münchenu, Leica Gallery u Varšavi. Kao strankinja u SAD, angažira modele koji joj liče i istražuje različite aspekte zrcaljenja, inscenacije i izvođenja, promatrajući sebe u licu druge.
Ova izložba je izvorno bila postavljena 2018. u zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti (MSU) kao glavna problemska izložba tadašnjeg izdanja festivala Organa Vida koji okuplja međunarodne nadolazeće i etablirane suvremene fotografe i fotografkinje sa zajedničkim ciljem unaprjeđenja umjetnosti i suvremene fotografske prakse te potiče promišljanje i razgovore o ključnim, globalno i društveno važnim političkim pitanjima.
Kustosi izložbe su Marina Paulenka, Lea Vene i Lovro Japundžić, a grafički dizajn napravila je Alma Šavar. Izložba ostaje otvorena do 15. veljače.