Nakon raspisanog Javnog natječaja za izradu vizualnog identiteta, na kojemu je 15 autora dostavilo 23 prijedloga, Pula Film Festival, čije će se ovogodišnje izdanje održati od 17. do 25. srpnja, odabrao je rješenje studija Rašić+Vrabec
Novi vizualni identitet pripovijeda festivalsko - filmsku priču kroz minimalističke prepoznatljive elemente filma: leću kamere, snop svjetla reflektora, tlocrt pulske arene ili rolu trake filma, odnosno beskonačnim kombinacijama čija osnova polazi od tek tri kružnice i jedne dijagonalne crte.
'Oslanjajući se na jednostavnost i elementarnost, ovogodišnji identitet integriran je u brojci izdanja koji u funkciji logotipa postaje trenutno upečatljiv i pamtljiv', ističu s festivala.
'Identitet se oslanja na ustaljenu suvremenu komunikaciju čiji izražaj karakterizira lišenost suvišnih informacija i na taj način se obraća javnosti nedvojbenom porukom, pročišćenom informacijom koja do javnosti dolazi na najkraći i najbrži način', napominju.
Za Studio Rašić+Vrabec kažu da su specijalisti za dizajn u kulturi, sa osamnaest godina iskustva iza sebe i 'nesumnjivom radnom budućnošću', svojim su holističkim, ekološkim i društveno odgovornim pristupom višestruko nagrađivani, a za vizualni identitet 66. Pulskog filmskog festivala osvojili su čak četiri prestižne dizajnerske nagrade: Red Dot, Wolda, Graphis i Zagreb Design Week.