WEEKEND MEDIA FESTIVAL

Zašto su mediji puni gastro sadržaja?

25.08.2011 u 15:15

Bionic
Reading

Poseban naglasak na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu bit će stavljen na gastro sadržaje u medijima kojih je svakim danom sve više

Za nešto manje od mjesec dana počinje četvrti Weekend Media Festival. Ovogodišnji program koji će trajati od 22. do 25. rujna, obilovat će zanimljivim predavanjima i panel diskusijama. Među ostalima, u Rovinju će govoriti i James Whatley, marketing direktor

i bloger, Jay McGill, viši potpredsjednik pri Hearst Magazines Internationalu, poznati britanski novinar James Robinson te mnogi drugi.

Poseban naglasak na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu bit će stavljen na gastro sadržaje u medijima kojih je svakim danom sve više. Stručnjaci će pokušati dati odgovor zašto je hrana omiljeni sadržaj svih medija te kako će se taj trend razvijati, odnosno hoće li publika i dalje prihvaćati takve sadržaje.

Usto, na Weekend Media Festivalu bit će riječi i o drugim aktualnim medijskim temama poput fragmentacije televizijskog tržišta te naplate sadržaja na internetu. Prvi put ove godine bit će ponuđeni i novi formati - Weekend Ultimate Fight, odnosno predstavljanje medijskih igrača te Hard Talk, intervju jedan na jedan bez cenzure.

Weekend Media Festival bit će održan na tradicionalnoj lokaciji stare tvornice duhana u Rovinju, a u tri festivalske dvorane u razdoblju od 22. do 25. posjetiteljima će biti ponuđen dosad najbogatiji program.