Šminkuliranje s vizažistom Dr. Hauschke Karimom Sattarom privuklo mnoge posjetiteljice zagrebačkog Arena centra
Ornela Vištica, Lea Dekleva i Mirna Maras isprobale su prirodnu dekorativnu kozmetiku Dr. Hauschka imajice od organskog pamuka Brokula&Ž.
Zajedničko kreativno događanje brandova Dr. Hauschka i Brokula&Ž pod nazivom Šminkuliranje jučer je u zagrebački Arena centar privuklo brojne posjetiteljice i ljubiteljice organske kozmetike i odjeće. Međunarodno poznati vizažist Dr. Hauschke Karim Sattar potezima svog kista naglašavao je prirodnu ljepotu posjetiteljica koje su nakon uljepšavanja dekorativnom kozmetikom Dr. Hauschka pred objektivom profesionalnog fotografa postajale prava lica s naslovnica. Karim je do sada šminkao mnoge poznate osobe kao što su Jane Fonda, princeza Charlene od Monaka Annie Lenox, educirao se na prestižnom London College of Fashion and Arts te u New Yorku. Česti je sudionik Fashion Weekova diljem svijeta te gostuje kao vizažist Dr. Hauschke za Vogue, Elle, Marie Claire i Cosmopolitan
Događanje je privuklo i poznate osobe koje prate modne i kozmetičke trendove kao što su Lea Dekleva, Mirna Maras i Nika Fleiss. Svi prisutni imali su, osim šminkanja, i prigodu sami se uvjeriti u kvalitetu i mekoću Brokula&Ž majica izrađenih od organski uzgojenih sirovina. Cilj događanja bio je približiti ljudima važnost odabira organskih proizvoda, počevši od prirodne kozmetike pa sve do kvalitetne odjeće od organskih sirovina, u čemu se upravo kombinacija dvaju organskih brandova, Dr. Hauschka i Brokula&Ž, odlično upotpunjuje.
Mirna Maras, TV voditeljica, izjavila je da voli sve što je prirodno, a sama činjenica da njezina koža upija sve što na nju nanosi dovoljan joj je razlog da odabere prirodnu kozmetiku. Lea Dekleva sklona je prirodnoj kozmetici jer se uvijek pokaže da proizvodi koji nisu prirodni zapravo nisu zdravi.
Davor Bruketa, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, koja je uz tvrtku Lacuna pokretač Brokule&Ž, istaknuo je kako Brokula&Ž i Dr. Hauschka imaju zajedničke temelje prema kojima ono bitno dolazi iznutra. Nikola Žinić, također kreativni direktor iz agencije Bruketa&Žinić OM, dodao je kako Brokula&Ž i Dr. Hauschka dijele uvjerenje u održivu proizvodnju koja je dobra za ljude i okoliš.
Žana Hinek, članica uprave Biovege, uvoznika kozmetike Dr. Hauschka, naglasila je da snaga prirode i izbor prirodnih organskih proizvoda postaju sve jasnija potreba današnjeg urbanog čovjeka, a upravo Dr. Hauschka kao vodeća linija prirodne kozmetike zadovoljava sve potrebe kože u brzom tempu današnjeg života jer, osim učinkovitosti, istovremeno i podržava zdravlje kože.