Kraš je u Zagrebu predstavio novi koncept programa Životinjsko carstvo koji će uz odgovarajuću online igru Ekopark povezati najpopularniju Kraševu čokoladicu s nedavno izrađenim Krašogradom – ekoparkom Kraša u Bratini
Igrači na Kraševoj stranici Igraoni.ca od 2. studenoga već grade virtualne nastambe uz pomoć kodova s čokoladica Životinjsko carstvo i kroz odgovore na edukativna pitanja, a Kraš će, ovisno o vrsti objekta koje igrači odaberu, u stvarnom svijetu sagraditi isti takav unutar mini zoološkog vrta u Kraševom ekoparku u Bratini.
Ovo je prvi primjer u Hrvatskoj i regiji da jedna prehrambena industrija realizira projekt ovakvog tipa – stvaran zoološki vrt koji u potpunosti izgrađuju korisnici online.
'Novim konceptom Životinjskog carstva, 75-godišnjaka, jednog od najpoznatijih i najstarijih brendova uz kojeg su odrasle i odrastaju generacije, Kraš je još jednom pokazao kontinuitet inovacija u okvirima svojih tradicionalnih brendova. Ovim iskorakom smo dodatno potvrdili svoju poziciju regionalnog predvodnika u korištenju društvenih mreža u komunikaciji s potrošačima', izjavio je predsjednik Uprave Kraša Damir Bulić
Kraš i ovim iskorakom jednog od svojih najpopularnijih i najstarijih programa potvrđuje poziciju predvodnika suvremenih trendova u prehrambenoj industriji. U 75 godina Životinjskog carstva proizvedeno je više od 1,5 milijardi čokoladica uz koje odrastaju generacije.
Inovativnost i kreativnost Kraša u razvoju novih sadržaja i komunikacija prepoznata je kroz niz uspješnih online kampanja proteklih godina. Aplikacije Životinjsko carstvo i Kiki bomboni su osvojile korisnike društvene mreže Facebook u regiji i kao iznimno uspješni modeli nagrađene su prestižnim Effie kipićima. Prošle godine je uspješno lansirana posljednja u nizu kampanja Životinjsko carstvo, Dinosauri.
'Ponosni smo što nam iz projekta u projekt polazi za rukom zainteresirati naše potrošače, a ako je suditi prema interesu prvih pet dana, koliko je igrica Ekopark dostupna, vrlo brzo će Krašev mini zoološki vrt u Krašogradu zaživjeti u stvarnosti, jer je do danas uneseno više od 14 tisuća kodova sa sličica Životinjsko carstvo te tako prikupljeno više od 680 tisuća novčića', istaknula je direktorica marketinga Kraša Andreja Hanžek.
Dizajn Kraševog online Ekoparka i ovaj put je povjeren agenciji Drap u kojoj naglašavaju da su iznimno zadovoljni time što u Krašu imaju partnera koji razumije brze promjene u online svijetu, što im je omogućilo da zajedno naprave prvu igricu u kojoj će se virtualno izgrađeni svijet uistinu moći fizički izgraditi.
Kraš je iskoristio ovu prigodu i predstavio novi izgled svoje redizajnirane virtualne igraonice, portala Igraoni.ca za sve Kraševe igre na kojem se uz novi Ekopark nalaze već poznate igrice Životinjsko carstvo, Bananko luda vožnja, Čoksogrudanje i druge.
Posebni gosti današnjeg predstavljanja bili su učenici 2B OŠ Bartol Kašić iz Zagreba koji su na licu mjesta isprobali novu aplikaciju i redizajnirani portal Igraoni.ca.
SVE ŠTO NISTE ZNALI O ŽIVOTINJSKOM CARSTVU
Povijest Životinjskog carstva seže u 1938. godinu, kada Kraš počinje proizvoditi 15-gramske čokolade. Godine 1956. u suradnji s nakladničkom kućom Stožer izlazi prvi album Životinjsko carstvo uz kojeg su odrasle generacije kupaca.
– najtanja čokolada na svijetu – 15 grama
– više od 1,5 milijardi proizvedenih i pojedenih čokoladica uz koje su odrastale generacije
– punih 56 godina izlaženja albuma
– 250 sličica u albumu
– 7000 ispunjenih kompleta godišnje
– 350 tisuća nagradnih paketa za ispunjene albume podijeljeno do danas
– 95 milijuna sličica u ispunjenim albumima
– Kraš je prva regionalna kompanija s aplikacijom na Facebooku – 2010. Zlatni Effie – nagrada za najučinkovitiju marketinšku kampanju