PARFEMSKI IQ

Koji to mirisi poboljšavaju pamćenje?

31.08.2011 u 09:07

Bionic
Reading

Izbor parfema sve manje ovisi o brendu i dizajnu, a sve više o 'dodatnoj vrijednosti', poput zaštitnog lica i sposobnosti da pomažu u učenju!

Prilikom odabira novog (jesenskog) parfema dobro je znati da bi vaš novi odabranik, osim ugodnog mirisa i privlačne bočice, mogao imati još neke dodatne pogodnosti.

Imponiraju nam mirisi koji imaju svježa zaštitna lica, poput top-modela Bar Refaeli, zaštitnog lica novog parfema Escada Especialy, ili 17-godišnje glumice Dakote Fanning, koja utjelovljuje novi parfemski hit - Marc Jacobs Oh, Lola.

Ako vam poznata lica nisu dovoljan razlog da odaberete određeni miris u moru novih jesenskih lansiranja, možda vas novom parfemu uoči nove školske i akademske godine privuče sljedeća vijest. Rezultati istraživanja provedenog na Harvardu dokazuju da mirisi mogu poboljšati pamćenje i pomoći u učenju. Prva skupina ispitanika, koja je učila u prostoriji parfimiranoj ružmarinom i lavandom, mnogo se lakše prisjetila naučenog gradiva kad je ponovno bila izložena tim mirisima.

Zanimljivo, ispitanici iz druge skupine, koji su nakon učenja otišli na počinak i tijekom spavanja udisali miris ruže, lakše su reproducirali naučeno, i to bez ponovnog izlaganja mirisu ruže. U tom smislu, dobro je znati da se hvaljeni miris kraljice cvijeća u parfemskom klasiku Chloé odsad može nabaviti i u krutom stanju, točnije skriven je u medaljonu s ogrlicom i odaziva se na ime Chloé Shirley.

Ljubitelje klasike oduševit će modernizirana verzija 'devetnaestice', Chanel No.19 Poudré, koja se pojavila 40 godina nakon lansiranja originala. Parfem koji je dobio ime prema datumu Mademoiselleina rođendana (19.08.1883.), a čije lansiranje sama Coco nije doživjela, ove sezone Chanelov kućni nos Jacques Polge nadogradio je pudrastim notama. Otkrit ćete, skladno se nadopunjuju s osvježavajućim 'zelenim' notama slavnog parfema.