Danas svaka starleta ima i svoj parfemčić, ali na mirisnom biznisu zarađuje samo nekolicina celeba
‘Željela sam kreirati zabavan i duhovit miris’, izjavila je Sarah Jessica Parker prije dvije godine na predstavljanju svoje posljednje parfemske uspješnice NYC lansirane uoči premijere filma 'Seks i grad 2'. No postigla je mnogo više! Miris inspiriran najseksipilnijim gradom na svijetu doživio je neočekivan uspjeh. Samo u Sjedinjenim Državama njezin cvjetno-voćni NYC zaradio je 18 milijuna dolara.
Sarah nije prva glumica koja je svoju slavu vješto upakirala u podjednako poželjan 'miris uspjeha'. Dvadesetak godina prije Elizabeth Taylor bila je prva filmska diva čiji je parfem White Diamonds, procjenjuje se, samo u jednoj godini inkasirao nevjerojatnih 54 milijuna dolara. Senzualni cvjetno-orijentalni parfem jedne od najvećih glumica i filmskih ljepotica i danas je među najprodavanijim u Americi.
Ne samo da je crna pantera modnih pista bila prva crnkinja koja je osvanula na naslovnicama modnih časopisa nego je i prva manekenka koja se može pohvaliti uspješnim mirisnim biznisom. Otkako je prije 13 godina lansirala prvi miris, koji je danas poznat kao Naomi Campbell Classic, ne silazi s top lista najprodavanijih celeb-parfema, a u međuvremenu je lansirala desetak parfema.
Mnogo je više pop-pjevačica koje su, osim glazbenim, uspjele privući široke mase i svojim mirisnim akordima. Predvodi ih pjevačica, glumica i majka J.Lo koja je prije deset godina sa svojim Glow započela uspješnu mirisnu dinastiju. Njezinim je stopama dvije godine kasnije krenula i tada megauspješna Britney Spears koja je rasprodala 10 milijuna bočica svoja prva tri parfema, Curious, Fantasy i In Control Curious.
Dok se očekuju financijski izvještaji o proljetos lansiranom, prvom parfemu pop-kraljice Madonne Truth or Dare, Beyoncé već dvije godine zarađuje na svojim mirisnim hitovima.