Tijekom kućne izolacije uzrokovane pandemijom koronavirusa poznate street style zvijezde brojnim obožavateljima na Instagramu prezentiraju svoja pomno osmišljena izdanja iz topline doma, a jednim pogledom na njihove fotografije teško je ne uočiti dekor inspiriran ženskim tijelom koji je, po svemu sudeći, novi veliki trend u svijetu interijera
Poznate modne influencerice okupljene na najutjecajnijoj društvenoj mreži na svijetu u danima kućne izolacije odlučile su slaviti žensku figuru dekorativnim elementima u svojim uređenim domovima.
Jedna od dizajnerica koja slavi prirodno žensko tijelo nesumnjivo je Anissa Kermiche, čija je kolekcija 'feminističke' keramike uvrštena u ponudu poznate modne trgovine Matches Fashion, da bi nedugo nakon lansiranja u potpunosti osvojila naklonost poznatih modnih influencerica poput Dankinje Pernille Teisbaek i Britanke Monikh Dale.
'Iz nekog razloga moj mozak uvijek uspijeva vidjeti ljudske obrasce svemu. Na primjer, lampu vidim kao veoma vitku ženu dok uvijek imam osjećaj kako me automobili gledaju kroz svoja svjetla, poput malih očiju. Svojim dizajnom uvijek se trudim slaviti žensku figuru', riječi su dizajnerice čije su skupocjene vaze zavladale instagramskim profilima jednih od najvećih street style zvijezdi današnjice.
Da je uistinu riječ o iznimno popularnim dekorativnim elementima, dovoljno govori činjenica da su rasprodani gotovo svi komadi iz kolekcije dostupne na stranici modne trgovine Matches Fashion, a najpopularnijom vazom pokazala se ona koja imitira žensku stražnjicu s ručkicama postavljenim na bokovima.
'Nakon što sam dug niz godina radila na poziciji inženjera logistike mogućnost da konačno stvorim vlastiti brend na mene je djelovala oslobađajuće. Napokon mi je bilo dopušteno izraziti svu svoju ekstravaganciju koju sam potiskivala toliko godina. Raskošni oblici i ženstvenost morali su postati DNK mog brenda', ističe Kermiche u razgovoru za britansko izdanje magazina Glamour.
Betonske teksture i nijanse posljednjih sezona pokazale su se iznimno popularne u svijetu interijera zahvaljujući novoj popularnosti minimalizma i takozvanog stila uređenja japandi, a u kombinaciji s rastućim trendom isticanja ženskog oblika uvode nas u novo doba uređenja domova nadahnuto ženskim figurama s renesansnih slika te grčkih kipova.
'Smatram da su ljudi posljednjih godina više fokusirani na uređenje interijera zahvaljujući društvenim mrežama poput Instagrama i Snapchata', mišljenja je Kermiche, dizajnerica koja upravo u ovoj pojavi vidi razlog velikog uspjeha svoje kolekcije keramike, čiji komadi dosežu cijenu i do 3500 kuna.