Nedavno nas je Audi nemalo iznenadio objavom o kupovini Ducatija i to svega nekoliko mjeseci nakon što je talijanski proizvođač motocikala potpisao ekskluzivno partnerstvo s Mercedesovim tvorničkim tunerom AMG-om
Iznenađenjima ovdje, kako se čini, nije kraj. U polugodišnjem izvješću o poslovanju, koje je Audi nedavno izbacio na burzu, stoji da Nijemci nisu platili 1,1 milijardu eura za Ducati kako se nagađalo, već 747 milijuna eura, no ni to nije sve.
Vlasništvo nad Ducatijevim temeljnim kapitalom Audi je knjižio u Lamborghinijevoj bilanci, čime je razjareni bik iz Sant' Agathe tehnički postao vlasnik jedne od najprestižnijih sportskih motociklističkih marki na svijetu.
Ostaje tek za vidjeti hoće li njemački capo di tutti capi uspjeti zaokrenuti poslovanje Ducatija, kao što je to svojevremeno učinio nakon preuzimanja Lamborghinija.
Nijemci su ovim potezom također ubili dvije muhe istim udarcem. Ducati je, u teoriji, ostao vlasništvo talijanske kompanije, a manjom stopom emisije CO2 njegovi će proizvodi smanjiti ukupan prosjek Lamborghinijevim vozilima, baš kako zahtijeva EU.