Robna kuća Ikea pozvala je čitateljice jednog švedskog časopisa da se pomokre na njihovu reklamu, a za ovaj bi čin, koji onako na prvu zvuči u najmanju ruku nepristojno, mogle ostvariti popust i preko pedeset posto
Reklama na koju se treba olakšati objavljena je u jednom od najutjecajnijih švedskih časopisa za žene, a popust se može ostvariti na dječji krevetić.
Ukoliko se pokaže da je žena trudna, oglas će reagirati ispisivanjem cijene s popustom ispod redovne cijene krevetića.
Iza oglasa koji poziva žene da mokre po njihovoj reklami stoji švedska agencija Åkestam Holst, koja posljednjih godina izbacuje sjajne reklame za švedsku robnu kuću i koju je američki časopis Adweek proglasio najboljom međunarodnom agencijom 2017. godine.
U oglasu je korištena tehnologija slična onoj koja se koristi u testovima za trudnoću, a razvijena je u suradnji s tvrtkom Mercene Labs. Na papir su u sklopu oglasa otisnuta protutijela koja vezana s hormonom trudnoće HCG-om rezultiraju promjenom boje.
Ishodišna točka bile su trakice za testiranje trudnoće, koje je pažljivim odabirom materijala i načinom nanošenja na papir trebalo prilagoditi tiskanom mediju. Tehnički napredak postignut tijekom rada na ovoj reklami, kako se pretpostavlja, mogao bi napraviti i pozitivan iskorak u medicinskoj dijagnostici.