Puknuti zasloni, izgrebano kućište… Nezgoda se može dogoditi svakome, čak i najpažljivijim osobama, no postoji li način da se minimiziraju posljedice
Pametni telefon postao je vrlo važan dio naših života i to ne samo zbog osnovnih značajki poput kontaktiranja dragih osoba i surfanja po društvenim mrežama već i za pohranu naljepših uspomena. Međutim, kako se radi o krhkoj i malenoj stvarčici koja se prilično lako može oštetiti ili izgubiti, većina korisnika boji se uopće opustiti u mnogim životnim aspektima kako se njihovim skupocjenim uređajima nešto ne bi dogodilo.
Čega se zapravo bojimo?
Prema istraživanju koje je Huawei proveo u suradnji s IPSOS-om u srednjoj, istočnoj i sjevernoj Europi, čak 40 posto od 3025 ispitanika u dobi od 18 do 55 godina strahuje od problema povezanih s oštećenim zaslonom.
Popravci koji oduzimaju vrijeme i novac
Korisnici svoje pametne telefone tretiraju kao neophodan svakodnevni alat, a u isto vrijeme stvaraju emocionalnu povezanost s uređajima. No, ako se ipak dogodi vrlo čest slučaj – slomljeni zaslon – korisnici tvrde da odvajanje od uređaja zbog dugotrajnog servisa nije jedina neugodnost. Prema gore spomenutom istraživanju, gotovo 92 posto ispitanika smatra da je trošak zamjene zaslona prilično skup.
Potreba za sigurnošću
U tom smislu Huawei se nametnuo kao vodeći proizvođač koji brine o korisnicima nastojeći pritom osigurati najbolje moguće iskustvo. Huawei je kao kompanija kojoj je stalo do korisnika otišao i korak dalje, pa je od 10. srpnja 2019. pokrenuo kampanju Huawei Cares – uslugu koja je stvorena kao odgovor na sve potrebe korisnika.
Riječ je o novoj usluzi zahvaljujući kojoj će svi novi vlasnici Huaweijevih pametnih telefona iz P30 serije (P30 Pro, P30 i P30 lite) kupljenih od 10. do 31. srpnja ove godine steći pravo registriranja na Huawei Cares uslugu. U roku od 12 mjeseci od trenutka registracije korisnici će moći iskoristiti jednu besplatnu zamjenu zaslona ili zamjenu stražnjeg poklopca prilikom slučajnih oštećenja uređaja i to potpuno pouzdano i besplatno.
“Huawei Cares je zbilja dobra i pomalo neočekivana usluga. Mislim da je Huawei ovim potezom samo još jednom dokazao koliko su mu korisnici važni i koliko je spreman solidarizirati se s njima, a naročito kad je riječ o oštećenjima ekrana koji za većinu ljudi predstavlja prilično velik problem", izjavila je televizijska voditeljica Marijana Batinić dodavši kako je i sama vlasnica Huawei P30 Pro telefona s kojim je više nego zadovoljna.
Osima toga, svim Huawei korisnicima na raspolaganju su, svakog zadnjeg četvrtka, petka i subote u mjesecu, “Huawei dani servisa” prilikom kojeg će korisnici u odabranim servisnim centrima moći potpuno besplatno nanijeti zaštitni film za zaslon te dobiti 20% popusta za sve vanjamstvene popravke.
Više informacija možete pročitati na linku.