Milijuni obitelji u posljednje vrijeme prisiljeni su drastično promijeniti svoj stil i način života te smanjiti troškove. Sudeći prema novom istraživanju, mnoge obitelji su se odrekle luksuza te odustale od godišnjih odmora, dječjih aktivnosti, pa čak i od pjenastih kupki
Istraživanje koje je provela velika britanska osiguravajuća kuća Aviva jedno je od najvećih izvješća o načinima na koje se obitelji nose s posljedicama krize, piše Daily Mail. Izvješće je pokazalo turobnu sliku u kojoj obitelji troše samo na ono najnužnije, i to u vremenu kada gospodarstvo hitno treba ljude koje će trošiti.
Obitelji smanjuju svoju svakodnevnu potrošnju, troše na ono najnužnije, odriču se svakoga luksuza i pokušavaju bar nešto uštedjeti, stoji u istraživanju. Čak svaka peta obitelj ne troši niti novčića na osobna dobra i nepotrebnu kozmetiku, kao što su pjenušave kupke. 40 posto obitelji ne troši novac u slobodno vrijeme, dok njih 25 posto ne odlazi na godišnje odmore, pa čak ni u kino.
Više od polovine obitelji koje su sudjelovale u istraživanju izjavilo je kako ništa ne troše na dječje aktivnosti, poput tečaja plivanja ili učenja sviranja instrumenata. Svi ovi oblici štednje i odricanja su značajno porasli u posljednja tri mjeseca.
Osim što mnoge obitelji muku muče s malim prihodima, velikim dugovima i visokim računima, jedna trećina prisiljena je financijski pomagati rođacima i bliskim prijateljima koji imaju financijskih problema.