VOLE PUTOVATI

Mladi u Hrvatskoj najviše se brinu zbog novca

29.09.2011 u 14:01

Bionic
Reading

Nezaposlenost brine 45 posto mladih, a više od polovine ispitanih mjesečno raspolaže s najviše 2000 kuna

Mladi u Hrvatskoj u dobi od 15 do 30 godina najviše se brinu zbog nedostatka novca za svakodnevni život, pokazalo je istraživanje GfK Hrvatska o mladoj online populaciji.


Kako je u današnje vrijeme upliv mladih na internet i njegovo korištenje dosegao i do 95 posto, GfK je odlučio provjeriti navike mlađe populacije. Nezaposlenost brine 45 posto njih, a više od polovice ispitanih mjesečno raspolaže s najviše 2000 kuna. Štede za putovanja (oko 40 posto), crne dane (25 posto) i odjeću (25 posto).

U slobodno vrijeme hrvatska mladež, prema istraživanju, najviše, njih gotovo 50 posto, sluša rock, iza kojega s po 30 posto slijede zabavna glazba i pop. Osim što idu u školu ili rade, slobodno vrijeme najčešće provode slušajući glazbu (gotovo tri sata), surfajući internetom (dva i pol sata) i družeći se s prijateljima (dva i pol do tri i pol sata). Učenju posvete manje od dva sata dnevno.

Internetom se u čak 95 posto slučajeva služe kod kuće, i to njih 80 posto svakodnevno, a sve je veći broj (blizu 50 posto) onih koji ga koriste i preko mobilnog telefona.

Mobitele u prosjeku mijenjaju svake dvije godine, a što su mlađi, više vjeruju internetu nego ostalim medijima, a žene, njih 35 posto, ipak najviše vjeruju televiziji.

Internet u najviše slučajeva koriste za komunikaciju preko e-maila (80 posto), društvenih mreža (70 posto) i chata (60 posto). Samo 20 posto mladih ne koristi društvene mreže, a njih 80 posto članovi su Facebooka te niskih 10 posto uz tu društvenu mrežu koristi i Twitter i Linkedin.