Prijevara je puno kompleksnija nego što mnogi ljudi misle i, ako je žele preboljeti, morat će poraditi na svojemu odnosu, ali i na sebi samima
'Različiti ljudi različito doživljavaju prijevaru. Za nekoga je, primjerice, prijevara kada partner ili partnerica samo pogleda drugu osobu, a netko drugi pak tolerira čak i poljubac te ga ne doživljava kao prijevaru', pojasnio je to sinoć okupljenima Bruno
Šimleša na šestom predavanju 'Ljubavologija u praksi'. Dakle, svatko ima svoje shvaćanje prijevare, a važno je samo da to shvaćanje između partnera bude kompatibilno.Kada se dogodi prijevara, kaže Šimleša, ljudi su skloni tražiti krivca, a time iz vida gube pravo značenje preljuba. Napomenuo je da se treća osoba ne pojavljuje ako joj partneri koji su u vezi to ne dopuste: 'Ako se doista volite, nema šanse da se pojavi treća osoba!' Pojasnio je da je odgovornost nakon preljuba na onome partneru koji je počinio prijevaru, a nije na toj trećoj osobi, što je mnogim ljudima teško shvatiti.
Povreda boli, ističe Šimleša, jer je partner izdao naše povjerenje, ali i jer se ljudi nakon toga osjećaju nevoljeno i neželjeno. Usto se i srame jer to shvaćaju kao osobni poraz, a snažno je prisutan i osjećaj odbačenosti i razočaranosti. Točnije, nakon prijevare se pojavljuje niz različitih emocija – od bijesa do tuge i samosažalijevanja. Šimleša je pojasnio i da ljudi različito reagiraju na prijevaru. Vrlo često se ne bave uzrokom, nego sve trpaju ispod tepiha, a odgovornost svaljuju na treću osobu.
Dotaknuo se i trećih osoba, odnosno ljubavnika ili ljubavnica, naglasivši da je njihova uloga vrlo nezahvalna jer je vrlo često riječ o osobama koje misle da ne zavređuju ljubav, pa se upuštaju u takve odnose.
Prijevara se, naglasio je Šimleša, može preboljeti iako to nije jednostavno. Nužno je da osoba koja je prevarila prihvati odgovornost i otvoreno komunicira sa svojim partnerom. Važno je i da partneri u svojemu odnosu popune praznine koje su najvjerojatnije i dovele do prijevare, odnosno važno je da obogate svoju vezu.
Dosadašnja predavanja 'Ljubavologije u praksi' privukla su, svako pojedinačno, između 500 i 600 posjetitelja, a i njegova knjiga 'Ljubavologija' prodana je u više tisuća primjeraka. Novo predavanje bit će održano idućega mjeseca, a na njemu će biti riječi o uspješnoj komunikaciji između partnera.