Iako su na pragu 40-ih, najpoznatije manekenke na svijetu izgledaju dvostruko mlađe. To se najbolje vidi u reklamnoj kampanji za novi D&G parfem zbog koje su Eva, Naomi i Claudia odbacile sve krpice sa sebe
Naomi Campbell, Claudia Schiffer i Eva Herzigova zasjale su na Milanskom tjednu mode i zasjenile i upola mlađe kolegice.
Manekenke su se pojavile na promociji kolekcije parfema Anthology D&G čije su zaštitno lice, a u bijelim majicama, crnim sakoima i trapericama tri supermodela iz 90-ih izgledala su sjajno.
Kolekcija parfema Anthology D&G predstavlja pet unisex mirisa, a svaki od tih mirisa nazvan je po nekoj od karata za tarot i predstavljat će ga drugi model.
'Izabrali smo Naomi, Claudiju i Evu zbog toga što su one u svijesti ljudi ikone, ne samo za mlade, već i za starije žene', objasnio je dizajnerski dvojac.