KULTNA SURADNJA

Nema tko ih nije nosio: Vraćaju se hit torbe iz 2000-ih, otkačenije nego ikad

27.12.2024 u 12:13

Bionic
Reading

Trendovi s početka milenija tu su da ostanu, o čemu dovoljno svjedoči nadolazeća linija dodataka Louis Vuittona stvorena suradnjom s poznatim umjetnikom Takashijem Murakamijem

Japanski umjetnik Takashi Murakami ima dječju energiju koja dolazi samo s godinama i mudrošću. Dijelom ludi genije, dijelom znatiželjan klinac, ovaj umjetnik jedno je od najvećih imena u svom području.

Na modnoj sceni neizbrisiv trag ostavio je svojom suradnjom s brendom Louis Vuitton, a njihova suradnička kolekcija namijenjena sezoni proljeće/ljeto 2003. godine postala je ključnim trenutkom.

Upravo njom je najavljeno širenje visoke mode u sve dijelove pop kulture i zamagljivanje granica između kreativnosti i trgovine koje i danas definira modnu industriju.

Nasmiješeni cvjetovi i bića iz crtića koji su bili razbacani po torbama s monogramom brenda Louis Vuitton došli su u vrijeme kada su takve suradnje bile na vrhuncu – i prije nego što je kawaii ušao u mainstream modni leksikon.

'U to vrijeme nisam baš ništa znao o modi. Prve četiri godine ili tako nešto posjećivao sam sjedište Louisa Vuittona prilično često, pa se sjećam da je to za mene bilo iskustvo učenja o tome kako se gradi brend. Tih 20 godina je prošlo u tren oka', kazao je Murakami u razgovoru za Vogue.

U vrijeme kada ga je Marc Jacobs, tadašnji kreativni direktor Louis Vuittona odabrao za suradnju s brendom, bio je poznati umjetnik, no ni blizu statusa kakvog uživa danas.

'Nekada sam se sramio kada bih se pojavio na modnoj reviji Louisa Vuittona u svojoj otrcanoj odjeći, ali danas me to uopće ne zanima!', priznaje.

Njegova nova suradnja s brendom očekivano je izazvala veliku pozornost, a njegovo poznato cvijeće, lik Pande i njegova 'Stvorenja s Planeta 66' (slatki likovi s nečim što izgleda kao lišće umjesto kose) razbacani su po bijelim i crnim torbama s duginim monogramom i drugim dodacima, ali i skateboardu.

U novoj suradničkoj kolekciji Murakamija i Louis Vuittona ponovno nalazimo modele torbi Pochette, Speedy, držače kartica i druge dodatke, a neki od njih stižu sa zanimljivim privjescima u obliku vrpce. Naravno, tu je i torba za kućne ljubimce koja savršeno dočarava tu Y2K estetiku.

Djeca su odrasla

'To je trebala biti capsule kolekcija, prilično mala, ali kad se Zendaya pojavila, bio sam oduševljen! Njena moć je potpuno drugačija, energija koju ima je na drugoj razini', kazao je japanski umjetnik o ambasadorici Louis Vuittona koja je postala zaštitno lice kampanje za ovu novu suradnju s japanskim umjetnikom.

'Još ranih 2000-ih rekao sam Louisu Vuittonu da želim približiti njihov svijet djeci kako bih proširio tržište. Sada su ta djeca odrasla', kazao je u sažetku suradnje koja će početkom nove godine ugledati svjetlo dana.