Kao tadašnji kreativni direktor francuskog Diora, Galliano je godine 1999. premijerno predstavio model torbe Saddle, u sklopu kolekcije za sezonu proljeće/ljeto 2020. godine.
Lookovi u znaku trapera, kože i asimetričnih krojeva obilježili su ovu kolekciju, no traper verzija torbe Saddle, inspirirana svijetom konjičkih sportova, komad je koji je privukao najveću pozornost.
Pogled unatrag na povijest Diorove torbe Saddle
U početku nazvana Bag Logo, uspjeh ove torbice bio je trenutačan. Potaknutu bujanjem blještave mode nultih godina, pokrenula je eru 'it' dizajnerskih torbi. Zvijezde tog vremena poput Paris Hilton i Nicole Richie ubrzo su prisvojile ovu torbice da bi dvije godine kasnije bila preimenovana. Diorova torbica Saddle tada je osvojila i najveću fashionisticu s malih ekrana, Carrie Bradshaw, u njezinoj ruci premijerno se pojavivši u trećoj sezoni serije 'Seks i grad'.
Od premijernog lansiranja, Galliano je torbi Saddle podario brojna lica, no njegovim odlaskom s pozicije kreativnog direktora Diora 2011. godine nakratko je pala u zaborav, da bi joj staru popularnost godine 2014. povratila Beyoncé.
Talijanska dizajnerice Maria Grazia Chiuri ovom je klasiku u svijetu dizajnerskih torbi udahnula novi život nedugo nakon imenovanja kreativnom direktoricom francuske kuće. U skladu s trendovima s početka milenija koji nanovo drmaju modnom scenom, Chiuri je nove verzije torbice Saddle lansirala u kolekciji za sezonu jesen/zima 2018. godine, da bi se rasprodale brzinom svjetlosti. S druge strane, cijene vintage modela torbi Saddle u trgovinama rabljenih dizajnerskih komada značajno su porasle.
Od tada je torba Saddle dostupna u ženskim kolekcijama, ali i u muškim kolekcijama Diora u režiji dizajnera Kima Jonesa.
Vintage, kao i nove verzije torbi Saddle, pronašle su put do ormara street style zvijezdi, 'it' djevojaka i dama iz svijeta slavnih koje im, ni 23 godine kasnije, teško mogu odoljeti.