Nekad su umjetnički i društveni pokreti počinjali revolucionarnim manifestima. Danas parfemi njima najavljuju dolazak sretnijeg doba!
'Povratak temeljima. Potraga za značenjem. Vlastitim značenjem. Novo doba karakterizirano odbacivanjem svijeta koji teži materijalnim stvarima ili je definiran krutim pravilima: diktatima mode, novca, seksi izgleda pod svaku cijenu…' Tako glasi dio 'mirisnog manifesta' kojim je popraćeno lansiranje parfema Lancôme La Vie est Belle (život je lijep).
Nadahnuti 'program' najavljuje novo doba geslom: Manje, ali bolje! Kako bi nam olakšao povratak univerzalnoj ženstvenosti i poštovanju samih sebe, Lancôme je angažirao tri slavna parfemska 'nosa' (Olivier Polge, Dominique Ropion i Anne Flipo) da stvore mirisnu kreaciju smijeha i slobode.
Nakon tri godine rada predstavili su miris s dušom satkan oko plemenite esencije irisa. Za razliku od ostalih parfema koji imaju na stotine sastojaka, La Vie est Belle ima ih samo 63, među kojima su rafinirane esencije pačulija, vanilije, pralina, crnog ribiza, kruške…
Ni bočica parfema La Vie est Belle nije samo objekt bez duše, nego nasmiješene glasnik sreće, 'simbol nedokučive prirode žene', kakvu je prije 60-ak godina osmislio osnivač Lancômea Armand Petitjean. Zagledate li se u kristalnu bočicu parfema, vidjet ćete da vam se osmjehuje!
Filozofiju optimizma i 'hoda sunčanom stranom ulice' propagiraju i ostali parfemski noviteti. Kultni status jednog od najpopularnijih parfema u nas potvrđuje Chloé pudrastom inačicom mirisa ruže pretočenom u Love, Chloé Eau Florale, dok na divlju ružu miriše nova inačica koketnog parfema Nina Ricci Mademoiselle Ricci.
Aktualnom ružičastom trendu razigranih cvjetnih kreacija pridružio se američki brend Juicy Couture inačicom Viva La Juicy La Fleur, baš kao i talijanski brend Moschino novim mladenačkim mirisom Pink Bouquet.