Agencija za elektroničke medije i UNICEF napravili su novi iskorak u medijskom osnaživanju roditelja i učitelja putem portala medijskapismenost.hr
Medijskom kampanjom Agencija za elektroničke medije i UNICEF pozvat će roditelje, skrbnike i učitelje diljem Hrvatske da se pridruže rastućoj zajednici korisnika portala o 'abecedi 21.stoljeća' i saznaju kako bolje razumjeti medije, birati medijske sadržaje i razgovarati o njima s djecom. Kampanju podržavaju sve nacionalne TV kuće i brojni internetski portali.
Portal medijskapismenost.hr namijenjen je svima kojima je stalo da se djeca i mladi sigurnije kreću kroz svijet medija. Više o tome kako mediji, medijske platforme i proizvodi mogu utjecati na razvoj djece mogu saznati iz članaka i komentara koji obuhvaćaju širok spektar tema kao što su sigurnost na internetu, nasilje u medijima, stereotipi, utjecaj medija na dječji razvoj te nudi savjete i preporuke kako postupati u konkretnim svakodnevnim situacijama.
U stvaranje sadržaja portala medijskapismenost.hr, uključeni su brojni partneri koji svojim djelovanjem doprinose podizanju medijske pismenosti u Hrvatskoj, a među njima su Akademija dramske umjetnosti, Fakultet političkih znanosti u Zagrebu, Hrvatski audiovizualni centar i Hrvatski filmski savez.
Kao gosti kolumnisti za portal pišu televizijski voditelji, glumci, novinari, medijski stručnjaci i psiholozi, među kojima su Bojana Gregorić, Marija Miholjek, Davor Meštrović, Tomislav Jelinčić, Maja Vučić, Ana Tkalac Verčić te pravobraniteljica za djecu Ivana Milas Klarić.
'Zadovoljni smo dosadašnjim interesom roditelja za portal i temu medijske pismenosti, a kampanjom želimo doprijeti do još većeg broja roditelja i učitelja te ih potaknuti da jačaju svoja znanja o medijskoj pismenosti - abecedi za 21. stoljeće. Zahvaljujemo svim medijima koji su prepoznali vrijednost ovog projekta i odlučili nas podržati', izjavio je Robert Tomljenović, član Vijeća za elektroničke medije.
'Portal medijskapismenost.hr nova je adresa na kojoj želimo osnažiti roditelje, skrbnike, učitelje i sve druge koji djeci pomažu da nauče kritički razmišljati o medijskim sadržajima, kojima su izloženi već od najranije dobi. Osim što prate različite medijske sadržaje, djeca ih sve više i sama stvaraju pa je važno da u tome imaju podršku i vodstvo odraslih', izjavila je Valentina Otmačić, predstojnica Ureda UNICEF-a za Hrvatsku.