Iako je na modnoj sceni više od desetljeća, brend Smythe je stekao svjetsku slavu tek nakon što je nova omiljena vojvotkinja Meghan Markle viđena u komadima s potpisom ovog kanadskog brenda. Osnivači brenda Smythe otkrili su kako je pomama za Meghan Markle doprinijela popularnosti njihova modnog brenda
Kada se Meghan Markle, tada još uvijek tek glumica serije 'Suits', u listopadu 2015. godine pojavila na naslovnici kanadskog lifestyle magazina The Bay St Bull, nije vjerojatno ni slutila da će uskoro postati dio britanske kraljevske obitelji, a osnivačice kanadskog brenda Smythe, Andrea Lenczner i Christie Smythe, nisu mogle ni zamisliti da će jedna vojvotkinja danas nositi njihove kreacije.
U trenutku kada je lipanjsko izdanje magazina stiglo na police, dizajnerice su ubrzo uočile da je sako koji Meghan nosi na fotografiji njihovog potpisa. 'To je naš sako!', viknula je Andrea Lenczner svojoj partnerici Christie Smythe. Iako danas kreiraju različiti odjevne komade, svoju su modnu priču započele upravo sa sakoima, a 2.870 kuna vrijedan sako u kojem je Meghan zablistala na naslovnici kanadskog magazina bio je tek odskočna daska za brend.
Dizajnerice brenda Smythe sa središtem u Torontu tada su bile izvan sebe od sreće, no svjetsku popularnost stekle su tek kada se Meghan Markle, kao zaručnica princa Harryja, pojavila u njihovoj odjeći. Kako je raslo zanimanje javnosti za novu djevojku princa Harryja, koja je uskoro postala zaručnica, a potom i njegova zakonita žena i vojvotkinja od Sussexa, zanimanje za njezin izbor odjeće kronološki je raslo u medijima, ali i očima jasnosti.
Ubrzo, sve što je Meghan odjenula rasprodalo bi se u svega nekoliko sati, a Meghan je rado nosila male, nerazvikane brendove kojima je pomogla izraditi ime na svjetskom tržištu. Upravo se to dogodilo i s modnim brendom Smythe koji postoji 12 godina, no tek sada je dočekao svojih pet minuta slave.
Iako je donedavno Smythe bio dostupan samo kanadskim i američkim kupcima, brend će uskoro stići u poznati lanac robnih kuća Harvey Nichols diljem Velike Britanije, no moguće ga je kupiti i u nekim online trgovinama kao što je Farfetch.
Meghan je u posljednjih godinu dana otkako je pod povećalom javnosti nosila Smythe nekoliko puta. U Londonu tijekom drugog službenog pojavljivanja kraljevskog para nakon zaruka Meghan je nosila sivi vuneni kaput 'Brando' (6.415 kn) s potpisom kanadskog brenda u kombinaciji s crnim kombinezonom high street brenda Marks & Spencer. Zanimanje za kaputom u sekundi je buknulo.
'Ima taj kaput godinama. Prvi put ga je nosila na setu serije 'Suits' 2016. godine u kombinaciji s bejzbolskom kapom, trapericama i loafericama. Nitko kaputu nije pridao pažnju tada', izjavila je za Daily Mail Christie Smythe, dodavši kako je Meghan poput svake normalne žene spakirala kaput kada se selila u London.
'Kada ga je ponovno nosila u Londonu, rasprodao se u dvije boje do kraja dana. Zaprimili smo narudže iz cijelog svijeta - Azije, Južne Amerike, Europe. Vrhunski osjećaj', rekla je dizajnerica.
Ponovna navala dogodila se u travnju ove godine kada je Meghan nosila sivi 'Pagoda' kaput vojničkog kroja (6.250 kn). Kaput, koji je tada još uvijek bio nedostupan za kupnju sve do listopada, rasprodao se još tijekom zaprimanja prednarudžbi.
'Meghan voli klasiku. Ona je suvremena žena, zna točno što joj pristaje. Voli privući pažnju na struk, pa joj naš stil s remenjem i gumbima savršeno odgovara. gumbići odgovaraju njoj. Ovo je vrsta odjeće koju može prilagoditi svom novom životu - istovremeno mudro i klasično odijevanje', rekla je Andrea Lenczne.