Nakon španjolske Zare s kreiranjem pristupačne verzije jednog od najpoželjnijih topića na modnoj sceni pozabavio se i švedski H&M
Na samom početku prošlogodišnje sezone jesen/zima na modnoj sceni zavladao je pomalo neočekivani trend u znaku visoko rezanih kardigana i topića na kopčanje.
Za ovaj trend glavnog krivca našao se u francuskom dizajneru Simoneu Porteu Jacquemusu a koji je predstavio verzije topića i kardigana koje pridržava njegov metalni logotip po uzoru na pribadaču.
Specifičnom kardiganu s potpisom Jacquemusa do danas nije odoljela vojska 'it' djevojaka i modnih influencerica sa Instagrama, a kao što je obično slučaj s vrućim komadima na modnoj sceni i ovaj je dobio svoje pristupačne verzije zahvaljujući high street brendovima.
Nakon španjolske Zare, najpoželjniji kardigan u službi topića sada nudi i švedski H&M. Po cijeni od 20 eura, odnosno nešto više od 150 kuna, na stranicama brenda osvanuo je model koji Jacquemusov model imitira u pogledu detalja kopče nalik pribadači, a zatim i upečatljivoj, ružičastoj boji.