Imogen Edwards-Jones, autorica liste poražavajuće za restorane, otkriva 20 stvari koje bi trebao znati svaki njihov gost. Uz pomoć informacija prikupljenih od najboljih ugostitelja, kuhara i sommeliera, Imogen Edwards-Jones otkriva šokantne tajne koje se skrivaju iza industrije hrane
Tajne o restoranima koje bi svatko, prema riječima Imogen Edwards-Jones, trebao znati su: nevjerojatno velike marže na vinima, jela sadrže i slinu kuhara, a restorani imaju crne liste za nepoželjne goste.
Nitko ne želi ispasti škrt odabirući najjeftiniju bocu vina, pogotovo ako se nalazi na spoju. Gosti ne baš dubokog džepa tada će najvjerojatnije naručiti drugu najjeftiniju bocu, a upravo to očekuju vlasnici restorana te na to drugo vino stavljaju i najveću maržu, prenosi Daily Mail.
No ta i njoj slične taktike više nisu tajna zahvaljujući novoj listi 20 stvari koje svaki gost restorana mora znati. Korištenjem anonimnih informacija britanskih ugostitelja, kuhara i sommeliera Imogen Edwards-Jones pokazala je pravo stanje u industriji hrane. U svojoj novoj knjizi 'Restaurant Babylon' opisuje kako gosti u restoranima, potpuno nesvjesno, naručuju hranu koje se restorani žele riješiti, i to u obliku 'specijaliteta', a dodatni proizvodi se namjerno dodaju na račun u nadi da gost to neće provjeravati.
Napola popijene boce vina idući dan se prodaju u obliku vina na čaše, a svako jelo koje naručite sadrži i kuharevu slinu. Naime kuhari koriste jednu žlicu kako bi probali svako jelo prije serviranja, a pljuvačku koriste da bi ljepše rasporedili i aranžirali hranu na tanjuru te je 'zalijepili'.
'Sve što je na vašem tanjuru kuhar je kušao, dirao, stavljao i micao prije nego što vam je jelo posluženo. Kako bi inače cvijet ljubičice na vašem tanjuru ostao tako nepomično i lijepo aranžiran na tanjuru? Mnogi restorani također imaju crnu listu na kojoj se nalaze bezobrazni, nepoželjni i nepristojni gosti', kaže Imogen.
U restoranu Nobu u Londonu tako, na primjer, nepoželjnog gosta mogu pronaći jednim klikom miša i na licu mjesta mu odbiti dati stol. A razvila se i cijela umjetnost raspoređivanja gostiju za stolove – VIP gosti i lijepe žene dobivaju najbolje stolove, dok su manje privlačne osobe smještene daleko od pogleda.
Nimalo privlačna istina o restoranima:
Svako jelo sadrži kuharevu slinu jer koristi jednu žlicu da bi kušao svako jelo.
Pizze su najjeftinije za napraviti i imaju najveću maržu.
Vegetarijanska jela i juhe također koštaju jako malo, no prodaju se vrlo skupo.
Najčešće se naručuje drugo najjeftinije vino, stoga se na njega stavlja visoka marža.
'Specijaliteti' se najčešće odnose na namirnice kojih se restorani žele riješiti.
Najpoznatiji i najskuplji restorani imaju crne liste nepoželjnih gostiju.
Restorani često dodaju određene stvari na račun i nadaju se da to nećete primijetiti.
Vaš izgled može utjecati na to koji ćete stol dobiti.
Michelinova zvjezdica znači jako puno. Ako restoran ima tri zvjezdice, to znači da može naplatiti gotovo bilo što.
Žene su najčešće te koje rezerviraju stol u restoranu pa su meniji dizajnirani za njih.
Napola popijena boca idući dan će biti prodana kao vino na čaše.