Flora oduvijek predstavlja beskrajan izvor inspiracije za dizajnerske brendove i draguljare, naravno s cvijećem kao jednim od najomiljenijih motiva
Francuski Chanel godinama favorizira kamelije, a motiv ruže tradicionalno intrigira brendove od Cartiera i Piageta, pa sve do Diora.
Cvjetni motivi, posve prigodni za tople mjesece u godini, sada su posebno neodoljivi u formi nakita, no ne i bilo kakvog.
Od vodećih brendova u svijetu mode i poznatih draguljara do lanaca trgovina uličnom modom, gotovo svi nude ultrasuvremene prijedloge cvjetnog nakita - sve samo ne klasičnog.
Na modnim pistama ovaj trend pokrenuo je Alexander McQueen, slijedili su francuski Balmain, skandinavski Acne Studios te brend Blumarine, da spomenemo samo neke.
Među onima koji uspijevaju učiniti obično izvanrednim svakako je dizajner Jonathan Anderson - na čelu španjolskoga brenda Loewe ne prestaje oduševljavati svojim prijedlozima iz sezone u sezonu.
Svoju modnu auru stavlja u službu fantazije i poboljšava izgled ultrarealističnim nakitom. Granica između stvarnosti i fantazije još je više zamagljena u španjolskom brendu pod vodstvom irskog dizajnera.
Tu je i Schiaparelli, modna kuća koja pod vodstvom američkog dizajnera Daniela Roseberryja ne prestaje producirati avangardne komade poput nakita inspiriranog biljnim svijetom.
Realističan motiv cvijeća postao je i dijelom 'buntovnog' trenda koji ima sve veći broj poklonica. Od Londona, preko Milana i Pariza, do New Yorka, detalj jedne naušnice uljepšao je brojne siluete na revijama renomiranih brendova, a ovaj trend objeručke su prihvatile poznate trendseterice poput Kylie Jenner.
Beauty mogulica nedavno je osvanula s cvjetnom naušnicom na egzotičnom otočju Turks i Caicos, a nakit s motivom cvijeća već naveliko dominira i street style scenom.