Bez sumnje, društvene mreže, a posebno TikTok, u godini na zalasku pokazale su se medijem s najvećim utjecajem kada govorimo o kupnji kozmetičkih proizvoda
Bilo da se radi o skupocjenim mirisnim parfemima ili omiljenim hidratantnim kremama slavnih, godina 2022. pokazala se pravom mješavinom proizvoda, novih i starih klasika, koji su zauzeli posebna mjesta u ormaričima i toaletnim torbicama beauty entuzijastica diljem svijeta.
Predstavnici poznatih web trgovina, Net-a-Portera i Harveyja Nicholsa, javnosti su otkrili koji su kozmetički proizvodi u godini na zalasku uspjeli zaraditi titulu najpopularnijih.
Na Net-a-Porteru, poznatoj modnoj i beauty destinaciji na webu, vladali su superluksuzni preparati za njegu kože i darivanje - od svijeća preko mirisa i šminke do njege kože.
Vrh Net-A-Porterove liste najprodavanijih beauty proizvoda čini Diptyqueov duo mini svijeća, zajedno s vrtuljkom za svijeće koji se vrti od topline fitilja. Dvije svijeće, Rose i Mimosa, dvije su jako omiljene svijeće iz Diptyquea, a njihovi bezvremenski mirisi čine ih idealnima za bilo koje doba godine. Bez sumnje riječ je o izvrsnom poklonu stoga ne čudi da je jedan od najprodavanijih proizvoda na Net-A-Porteru na samom kraju 2022. godine.
Ovaj luksuzni puder sadrži isti cijenjeni sastojak Miracle Broth koji se nalazi u La Merovim hidratantnim kremama i proizvodima za njegu kože. Kao što mu ime govori, formula ovog pudera daje osjećaj lakoće nakon nanošenja i obećava dugotrajnost.
Teško je povjerovati da bi uređaj za njegu kože vrijedan 2000 funti mogao biti jedan od najprodavanijih kozmetičkih proizvoda godine, a bio je i jedan od najprodavanijih u 2021. godini. Koristeći moćnu LED tehnologiju, ovaj kućni 'laser' ciljano djeluje na fine bore, pigmentaciju i ožiljke.
Ovaj je miris stekao slavu na TikToku kao ultimativni parfem 'skupog mirisa' 2022., pa ne čudi što su mnogi htjeli bočicu. Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 miriše na jasmin, šafran, smolu jele cedrovine i jantarno drvo.
Britanski lanac luksuznih kuća,Harvey Nichols, također je primijetio koliko su kupci ove godine masovno uživali u luksuznim kozmetičkim proizvodima, samo što je ovaj put šminka bila ta koja je prednjačila pa su se brendovi poput Diora i Rihanninog Fenty Beauty pronašli na samom vrhu popisa.
Kad je modna ikona s Barbadosa lansirala svoj parfem Fenty Eau De Parfum, obožavatelji su jedva čekali da se dočepaju bočice. O mirisu Rihanna kaže da ‘odiše svime što osjeća, svime što jest i svime što želi biti’. Sam miris miriše na magnoliju, mošus, mandarinu i bugarsku ružu—topao je, cvjetan i neodoljiv.
Malo je vjerojatno da ste ove godine otvorili TikTok, a da niste vidjeli Dior Beauty proizvod. Od svojih kultnih ulja za usne i sjajila za usne do mirisa brenda La Collection Privée, Dior je dominirao 2022. godinom. Drugi bestseler Harveyja Nicholsa je Dior Forever Skin Glow Foundation, a ključ njegovog uspjeha je u imenu. Ima super-hidratantnu formulu sa sastojcima za njegu kože utopljenim u pigment, koji pomažu vašoj koži da blista dok ga nosite. Ima laganu do srednju pokrivenost i ostavlja zdravi sjaj na koži.
Sljedeća na popisu je luksuzna paleta sjenila vizažistice Charlotte Tilbury nazvana Pillow Talk po njezinom kultnom ružu za usne. Mješavina ružičastih i neutralnih nijansi znači da su stvarno nosive, a zlatna svjetlucava nijansa idealna je za stvaranje svečanog make-upa.
Još jedan Fenty proizvod postao je bestseler Harveyja Nicholsa, a ovaj luminizator za usne prekriva usne najsjajnijom koprenom, ostavljajući ih punim, hidratiziranim i vrlo suptilne nijanse—i bez ljepljivosti. Ogromni aplikator olakšava nanošenje, bilo da ga prevlačite po cijeloj površini ili samo dodirnete središte usana za suptilan sjaj.
Kupci u trgovinama Harveyja Nicholsa ove godine nisu se mogli zasititi sjajila za usne. Diorov Addict Lip Maximizer ima reflektirajući sjaj zbog kojeg usne izgledaju punije i bujnije. Formula je također vrlo hidratantna zahvaljujući dodatku hijaluronske kiseline.