Pred nama je nova, temeljito unaprijeđena, treća generacija Porscheovog najpristupačnijeg modela
Novi Boxster službeno će debitirati na autosalonu u Ženevi početkom ožujka. Premda ne raspolažemo svim podacima, poznato je da je novi automobil širi od prethodnika s dužim međuosovinskim razmakom i kraćim prevjesima. Boxster je također dobio aluminijsku umjesto čelične karoserije, što bi trebalo primjetno sniziti ukupnu masu.
Novosti ne manjka ni pod poklopcem. Iza vozačevih leđa moguće je odabrati jedan od dva benzinska šesterocilindrična boksera s direktnim ubrizgavanjem. Manji, 2,7, razvija 10 KS više od prethodnika, odnosno 265 KS, dok veći iz 3,4-litrenog obujma izvlači 315 KS, 5 KS više nego prije.
To je dovoljno da slabiji dosprinta do stotke za desetinku sekunde brže od prethodnika, odnosno ravno pet sekundi, dok će snažnijem za isto trebati tek 4,7 sekundi.
Šesterobrzinski ručni mjenjač standardni je dio opreme, dok se sedmerobrzinski automatizirani prijenos s dvije spojke dobiva uz nadoplatu. Kao dodatna oprema nudi se i paket Sport Chrono koji uključuje elemente poput diferencijala s ograničenim proklizavanjem i sustava vektoriranja okretnog momenta.
Što se tiče dizajna, on je klasično poršeovski - ziheraški i diskretno unaprijeđen. Automobil je dobio potpuno novi izgled prednjeg i stražnjeg kraja, bočnog profila i unutrašnjosti, no istovremeno nema zabune da je riječ o Boxsteru. Pogledajte više u našoj fotogaleriji.