Više od pedeset godina Porsche izrađuje svoj najprepoznatljiviji model na isti način uz tek blage izmjene dizajna iz generacije u generaciju dok arhitektura ostaje neizmijenjena - šesterocilindrični bokser na stražnjoj osovini
Nijemci su svojevremeno koketirali s četverocilindričnim bokserom, no jeste li znali da su u jednoj fazi u stražnji kraj 911-ice planirali utrpati V8?
U tu svrhu su tijekom prototipnog razvoja nasljednika jedan 964 opremili Audijevim V8, stražnji kraj mu oblikovali po uzoru na 959 te ga prozvali 965.
Ovaj jedinstveni prototip danas je tek jedan u nizu podsjetnika kako je Porsche svojevremeno mogao potpuno skrenuti s putanje na kojoj se trenutačno nalazi.
Projekt je zaustavio prvi čovjek, dr. Ulrich Bez koji danas upravlja Aston Martinom, a što mislite o tom potezu, možete nam reći u komentarima.
Nama je samo žao što interesantni Porscheov prilog nigdje ne donosi zvuk moćnog V8.