Od cottagecorea i povratka pop-punka do oživljavanja raznih Y2K trendova, na TikToku su se u protekloj godini rađali i umirali trendovi. Na ovoj društvenoj mreži hashtag #fashiontrends bilježi gotovo 600 milijuna pregleda pa ne čudi da je TikTok u relativnom kratkom roku postao polazišna točka za pronalaženje mode inspiracije, pogotovo među mlađim generacijama, a sasvim je sigurno da ni ova godina neće biti iznimka
Na modnoj platformi Stylight analizirali su trendove i komade koji su u posljednje vrijeme hit na TikToku te predvidjeli viralne hitove za mjesece pred nama.
Print šahovnice
Ovaj klasični i nama jako dobro poznat print inspiriran je 60-ima i 70-ima, a iznenađujuće je jednostavan za nošenje – čak i kad nogometno prvenstvo nije u jeku. Print šahovnice postao je jedan od popularnijih trendova među TikTok influencerima, s hashtag #checkerboardoutfit već je prikupio više od 334.000 pregleda na aplikaciji, dok su na Stylightu klikovi na karirane odjevne predmete porasli za 28 posto u odnosu na ovo doba prošle godine.
Uski kombinezoni
Slavne osobe poput Kim Kardashian, Hailey Bieber i Olivije Rodrigo nosile su uske kombinezone na crvenom tepihu. To je inspiriralo i TikTokere koji su ih ipak stilizirali na ležerniji i realističniji način. Nose ih kao udobnu sportsku odjeću ili pak u večernjem izdanjima kao odjeću koja grli figuru. U odnosu na prošlu godinu, na Stylightu su se klikovi na ovakve kombinezone povećali za 920 posto.
Baletna estetika
Tko kao djevojčica nije sanjao o balerinkama i odjevnim kombinacijama nalik Zvončici? Zahvaljujući TikTokovom baletnom trendu, mnoge si mogu ostvariti taj san. Hashtag #balletaesthetic prikupio je više od 5,2 milijuna pregleda u aplikaciji, a na Stylightu broj klikova je porastao za 33 posto za balerinke, 58 posto za haljine od tila i 55 posto za elegantne čipkaste odjevne predmete.
Predimenzionirani modni dodaci
Dok su mini dodaci posljednjih godina bili apsolutni trend, a torbe iz sezone u sezonu bivale sve manje, u ovoj godini ponovo se na modnu scenu vraćaju maxi stilovi. Na Stylightu su primijetili povećanje klikova za više od 1600 posto na torbe maksi veličine, slično kao i na velike sunčane naočale inspirirane 70-ima (1700%).
Perje
Party haljine s perjem vrući su trend i ultimativne party haljine, barem za ovu godinu. Hashtag #FeatherDress već je prikupio više od 2,6 milijuna pregleda na TikToku, a na Googleu je interes za pretraživanje 'haljinu s perjem' porastao za 65 posto početkom ove godine.
Subverzivni basic komadi
Moderno, dekonstruirano shvaćanje basic komada odjeće, dovelo je do porasta potražnje za tzv. subverzivnim basic komadima koje krase strateški izrezi, prozirni komadi, zanimljivi izrezi na ramenima i slojevi. Pojam je skovala prognostičarka trendova, Agustina Panzoni (@thealgorythm) na TikToku ranije ove godine kada se trend počeo pojavljivati u modnom svijetu. Zabilježen je porast interesa pretraživanja na Googleu za 'subverzivnim basic komadima' za 67 posto, a na Stylightu klikovi za topove s izrezima porasli su za 94 posto.